نماینده ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی:

برجام قابل مذاکره مجدد نیست

در گفتگو با جام جم انلاین مطرح شد

پنجه عقاب را در برجام هم می بینیم

مسئول کمیته بین الملل حزب موتلفه اسلامی گفت:مجموعه درس های انقلاب و عملیات های مختلف آمریکا در کشور نشان داد که دشمنی این کشور با جمهوری اسلامی دیرینه و همیشگی است.
کد خبر: ۱۱۳۶۸۹۶
پنجه عقاب را در برجام هم می بینیم

به گزارش جام جم آنلاین حمیدرضا ترقی با اشاره به روحیه استکباری آمریکا در برخورد با انقلاب اسلامی ایران و ادامه این روند در شرایط فعلی افزود: حوادث مهمی چون عملیات آمریکایی ها در طبس که منبعث از اقدام انقلاب دوم و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران بود نشان داد که این کشور هدفی جز ضربه زدن به انقلاب دنبال نمی کند.

وی با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی از سوی دانشجویان پیرو خط امام یکی از مهمترین حوادث سیاسی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود تاکید کرد:تسخیر این سفارتخانه وکشف اسنادی مبنی بر نقش آمریکا در ایجاد جنگ داخلی ،تقویت ضد انقلاب و طرفداران تجزیه طلبی در کشور، ضربه سنگینی به هیمنه و اقتدار آمریکا در منطقه وارد کرد.

مسئول کمیته بین الملل حزب موتلفه اسلامی شکست عملیات پنجه عقاب در طبس برای آزاد سازی گروگان های آمریکایی در تهران را از موهبت های الهی دانست و گفت: این اقدام نظامی علیه کشور به لطف و پشتیابی خداوند در طبس علی رغم تمام پیش بینی ها به شکست انجامید و نشان داد اگر در ابتدای انقلاب توانمندی اطلاعاتی و لجستیکی لازم وجود نداشت اما پشتیبان اصلی انقلاب اسلامی قدرتی است که ملت را از شر تمامی دشمنان نجات می دهد.

وی افزود:طوفان شن در طبس که منجر به زمین گیرشدن نیروهای آموزش دیده آمریکایی شد نشان داد که انقلاب،از پشتوانه معنوی برخوردار است و به راحتی به دست دشمنان آسیب نمی بیند.

ترقی گفت:اقدام دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی بابی شد که ابهت آمریکا در عرصه بین المللی از بین برود و ترسی که ملت ها در مبارزه با این کشور داشتند فرو بریزد.

مسئول کمیته بین الملل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: دشمن اصلی انقلاب همانطور که امام(ره) از 15 خرداد مطرح کردند آمریکاست و اسنادی که از لانه جاسوسی کشف و به اطلاع مردم رسید بسیاری ازاین توطئه ها را برای ملت فاش ومشخص کرد که این قدرت استکباری به هیچ وجه قابل اعتماد نبوده و تنها منافع خود را دنبال می کند.

وی افزود:مجموعه درس های انقلاب دوم و تسخیر لانه جاسوسی نشان داد که دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران ،دیرینه ،همیشگی و نشات گرفته از روحیه استکباری این کشور است.

مسئول کمیته بین الملل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به درس های تاریخی عملیات پنجه عقاب و رفتارهای فعلی آمریکا در برخورد با جمهوری اسلامی ایران گفت: برای ما مشخص است که نباید به آمریکایی ها اعتماد کنیم و این اقدام ،جز یک اشتباه استراتژیک چیزی به همراه ندارد ، کما اینکه امروز در بحث برجام شاهد رفتار های غیر قابل اعتماد و تغییرناپذیر آمریکا هستیم.

وی با تاکید بر اینکه درمقطع انقلاب، ملت ایران نشان داد که از آمریکا نمی ترسد افزود:امروز هم رجز خوانی های ترامپ ثابت می کند که تهدیدات آمریکا تو خالی است و ملت ایران در مقابل تهدیدات هیچگاه کوتاه نیامده و نخواهد آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها