سید جواد ساداتی نژاد عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات در گفتگو با جام جم آنلاین ؛

رئیس جمهور می توانست پاسخهای مناسب تری به ملت داشته باشد

سید جواد ساداتی نژاد نماینده کاشان گفت:حضرت محمد (ص) پیامبر مهربانی و رافت بود و ما به عنوان پیروان ،باید زندگی و مرام خود را بر پایه راهنمایی های ایشان بنیان بگذاریم.
کد خبر: ۱۱۳۴۲۹۶
نماینده کاشان در گفتگو با جام جم آنلاین: داعش از میان اختلافات بیرون می آید

به گزارش جام جم آنلاین عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در شرایط مختلف ممکن است سلایق متفاوتی وجود داشته باشد افزود:ممکن است در دین مبین اسلام بحث هایی میان شیعه و سنی وجود داشته باشد اما باید امور کلی مد نظر اسلام را قرص و محکم اجرا کنیم و بر سر آن معامله نکنیم.

وی تاکید کرد: در فضای کلی جهان می بینیم که برخی مواقع به دلیل عدم اتحاد بین اهل تسنن و تشیع مصالح اسلام ممکن است مورد خطر و هجمه قرار گیرد و یا راه نفوذی باز شود که دشمنان اسلام بتوانند زمینه حضور پیدا کنند بنابراین باید کلام وحدت بخش پیامبر اسلام در اینگونه موارد راهنمای مسلمانان جهان باشد.

عضوفراکسیون اصولگرایان گفت:باید همیشه حواسمان باشد که اختلاف میان مسلمان ممکن است ضربه بزرگی به اسلام وارد کند و موجب تضعیف جایگاه دین شود بنابراین همانطور که امام راحل فرمودند باید دقت کنیم که اختلاف سلیقه ها موجب تضعیف انقلاب و نظام و موجب نا امیدی مردم نشود .

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات با تاکید بر اینکه در حوزه های اصولی که عزت اسلام مطرح است کشورهای اسلامی باید با یکدیگر متحد باشند افزود:‌اگر اتحادی میان مسلمانان نباشد روزنه هایی ایجاد می شود که داعش از میان آن بیرون می آید و نتیجه آن چیزی جز کشته شدن مسلمان به دست مسلمان نیست.

نماینده کاشان گفت: بنظر می رسد با تکیه بر مرام پیامبر اسلام در حوزه های کلی و اصولی، باید برای مصالح دین مبین اسلام گردهمایی های وحدت بخش درعمل میان مسلمانان اتفاق بیافتد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها