نوه رهبر کبیر انقلاب اسلامی گفت: سخنان رئیس‌جمهور آمریکا پوچ بود و ما را به یاد کودکی که از عجز، داد و بی‌داد می‌کند، انداخت.
کد خبر: ۱۰۸۴۹۷۳
ترامپ همانند کودک عاجز داد و بی‌داد می‌کند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سیدعلی خمینی یادگار امام‌خمینی(ره) به مناسبت چهلمین سالروز شهادت آیت‌الله سیدمصطفی خمینی(ره) در پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران، اظهار داشت: اصل شهادت شهید مصطفی خمینی در ابهام است، وقتی پیکر ایشان را به بیمارستان نجف منتقل کردند، دکتر و رئیس بیمارستان گفتند ما آثاری در پوست ایشان می‌بینیم که نشان از این دارد به خاطر مسمومیت به شهادت رسیده که امام(ره) اجازه کالبد شکافی را ندادند.

وی افزود: امام(ره) در مورد حاج آقا مصطفی فرموده بودند که ایشان امید آینده اسلام بود، همچنین مقام معظم رهبری فرمودند که آقا مصطفی امید آینده ما و خمینی آینده ایران بود. ایشان در 40 و چند سال عمر خود 50 جلد کتاب تخصصی نوشته بودند.

حجت‌الاسلام سیدعلی خمینی ادامه داد: امام(ره) در زمان شهادت ایشان هیچ تزلزلی از خود نشان ندادند و در هیچ یک از مراسم‌های ایشان گریه نکردند و اجازه ندادند بعد از انقلاب اسلامی نامی از حاج آقا مصطفی در تلویزیون و نهاد دولتی برده شود.

وی در مورد سخنان ترامپ علیه ملت ایران گفت: سخنان رئیس‌جمهور آمریکا پوچ بود و ما را به یاد کودکی که از عجز، داد و بی‌داد می‌کند، انداخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها