جهت رایزنی با مقامات ارشد سوریه

معاون ظریف وارد دمشق شد

مشاور وزیر امور خارجه در گفت‌و گو با جام جم آنلاین:

تلاش ایران برای آتش بس پایدار در سوریه

مشاور وزیر امور خارجه کشورمان ضمن ارزیابی تحولات چند روز گذشته سوریه گفت: آتش بس در سوریه تقریبا همه گیر شده و ان‌شاالله طرح ایرانی آتش بس با گفتمان سوری - سوری به زودی در منطقه استقرارخواهد یافت.
کد خبر: ۱۰۵۳۲۶۸
تلاش ایران برای آتش بس پایدار در سوریه

حسین شیخ الاسلام در گفت‌و گو با جام جم آنلاین پیرامون آخرین تحولات محور سوریه و جنگ با گروه های تروریستی افرزود: امروز محور مقاومت در راس آنها ایران – سوریه - برادران حزب الله و روسیه دست بالا را نسبت به گروه های تکفیری داشته و ابتکار عمل را در دست گرفته اند.

وی تصریح کرد: طبیعی است طرفی که در میدان نبرد دست برتر را دارد در صحنه سیاسی هم از جایگاه مستحکم تری برخوردار خواهد بود.

شیخ الاسلام در خصوص وضعیت کنونی آتش بس در سوریه گفت: خوشبختانه آتش بس در مناطق حساس و پرجمعیت دمشق و حلب نسبتا پایدار بوده و این به آن معناست که طرح ایرانی آتش بس با گفتمان سوری سوری به گام های نهایی خود نزدیک شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: ان شاالله تحولات سوریه به سرعت در جهت پیروزی محور مقاومت و شکست تروریستهای تکفیری به پیش رود تا نتایج آتش بس در یک همه پرسی مورد تایید مردم سوریه قرار گیرد.

مشاور وزیر خارجه کشورمان در خصوص سفر معاون عربی آفریقایی وزارت امور خارجه که نیمه شب گذشته تهران را به مقصد دمشق ترک کرد، گفت: این سفر با هدف رایزنی و بحث تبادل نظر با مقامات سوریه پیرامون آخرین تحولات منطقه و سوریه انجام شده است.

وی به جزییات بیشتر این سفر اشاره ای نکرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها