دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جنگ هشت ساله صدام نیز به تحریک آل سعود بود. رقص شمشیر ریاض و دلار باران ترامپ ودخترش هم برای ایجاد غائله ای جدید علیه ایران تدارک دیده شده بود.
کد خبر: ۱۰۴۱۵۵۱
خط و نشان تند و تیز محسن رضایی برای آل سعود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، محسن رضایی با انتشار مطلبی در فضای مجازی گفت: امروز آقای کری وزیر خارجه اوباما فاش کرد که رهبران برخی کشورهای منطقه به من و اوباما پیشنهاد می کردند ایران را بمباران کنید؛ چرا که تنها راه حل مسأله هسته ای ایران، بمباران است. اولین بار نیست که سعودی ها دیگران را علیه ایران تحریک کرده اند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به کینه توزی آل سعود خاطر نشان کرد: آل سعود چهل سال است بغض وکینه خود را علیه ملت ما نشان داده وهربار هم سرش به سنگ خورده است.

وی در پایان اظهار داشت: اگر از این سر به سنگ خوردن ها عبرت نگرفته، بار دیگر بخواهند نسبت به ایران غلطی بکنند با سر خواهند رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
علی اكبر
United Kingdom
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
۰
۰
آمریكایی ها و شركای كثیفشون در كل دنیا بدونن كه قدرت و نفوذ و عظمت ایران و ایرانی خیلی خیلی بیشتر از اون چیزیه كه در مخیله تون میگنجه ! عظمت و قدر ملت ایران در سرتاسر دنیا تكه تك ! و با هیچ ترازویی قابل اندازه گیری نیست .
ایران زمین
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
۰
۰
ببین اونها ادعا میكنن و پشتشون یمشت ادم بزدل و منفعت طلب و خدانشناس هستش..ولی سرداران و رهبران ما مث سردار عزیزمون رضایی وقتی حرفی میزنه كم كمش پنجاه میلیون نفر پشتشن ك حاضرن جون و خونشون رو فدای اهداف این سرزمین بكنن....لعنت به ال سعود نجس و حرامی

نیازمندی ها