شناور تندرو معجزه نیروی دریایی سپاه

سرلشکر باقری: دشمن توان بازدارندگی ما را لمس کرده است

روسای ستاد کل نیروهای مسلح ایران و روسیه تاکید کردند:

تشدید مبارزه با تروریست ها در سوریه

روسای ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و روسیه بر تشدید مبارزه با تروریست ها در سوریه تاکید کردند.
کد خبر: ۱۰۱۷۱۹۲
تشدید مبارزه با تروریست ها در سوریه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر محمد باقری و ژنرال والری گراسیموف پیرامون تحولات سوریه و تهاجم موشکی و تجاوز آمریکا به این کشور به صورت تلفنی گفتگو کردند.

طرفین با محکوم کردن عملیات موشکی آمریکا علیه سوریه، آن را تجاوز قطعی به یک کشور مستقل دانسته و تاکید کردند: مبارزه با تروریسم ادامه یافته و عملیات ها علیه تروریست ها در سوریه تشدید خواهد شد.

سرلشکر باقری با تسلیت حادثه اخیر تروریستی سن پترزبورگ به دولت، ملت و نیروهای مسلح روسیه، برای مردم این کشور آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

در این گفتگو طرفین با محکوم کردن عملیات موشکی آمریکا به یک پایگاه هوایی ارتش سوریه، آن را تجاوز قطعی و آشکار به یک کشور مستقل دانستند که با برنامه ریزی های قبلی و با هدف کُند کردن روند پیروزی های ارتش سوریه و متحدان آن و تقویت روحیه تروریست ها و حامیان آنها صورت پذیرفته است.

روسای ستاد کل نیروهای مسلح دو کشور با تاکید بر عزم و اراده ایران و روسیه در مقابله با تروریست های تکفیری تاکید کردند: مبارزه با تروریسم ادامه یافته و عملیات ها علیه تروریست ها در سوریه تشدید خواهد شد.

طرفین در این گفتگو حادثه شیمیایی خان شیخون را یک حادثه مشکوک قلمداد و تصریح کردند: ایران و روسیه معتقد هستند پیشنهاد سوریه مبنی بر انجام یک بازرسی و تحقیق میدانی از سوی گروهی بیطرف می تواند حقیقت حادثه هولناک خان شیخون را برای افکار عمومی و مردم جهان روشن سازد.

سرلشکر پاسدار باقری و ژنرال گراسیموف در پایان بر ادامه همکاری های دو کشور با دولت و ارتش سوریه تا شکست کامل تروریست ها و حامیان آنها در این کشور تاکید کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها