حبیبی در نشست دبیران حزب موتلفه:

مدیریت جهادی حرف اول را برای رفع مشکلات می‌زند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: مدیریت جهادی حرف اول را برای رفع مشکلات می‌زند .
کد خبر: ۱۰۰۶۴۶۶
مدیریت جهادی حرف اول را برای رفع مشکلات می‌زند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در نشست دبیران این حزب با بیان اینکه امروز مردم در پاسخ به مطالبات خود اقدام و عمل می‌خواهند اظهار داشت: مردم خوزستان فداکاری های بزرگی را در طول انقلاب اسلامی برای حفظ استقلال کشور کردند و به مطالبت شان بیش از گذشته باید توجه شود.

وی افزود: این شیوه صحیحی نیست که همه مشکلات را یا به گردن دولت قبل یا ناشی از عذاب الهی بدانیم. اینجا کارآمدی، مدیریت جهادی حرف اول را برای رفع مشکلات می‌زند.

حبیبی با اشاره به دستاورد کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین تصریح کرد: برگزاری این کنفرانس در چنین مقطعی که با هدایت مقام معظم رهبری و به همت مجلس شورای اسلامی برگزار شد، مسئله فلسطین را در صدر اخبار جهانی اسلام قرار داد.

وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی و نیز انگلیسی‌ها با پدیده داعش می‌خواهند موضوع بیداری اسلامی و مسئله آزادی قدس را سوزن‌بانی کنند و به فراموشی بسپارند. ایران اسلامی به رهبری آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و انقلابیون منطقه نخواهند گذاشت چنین خیانتی صورت بگیرد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به نشست حدود سه هزار نفر از نیروهای انقلاب خاطرنشان کرد: نشست جبهه مردمی نیروهای انقلاب در پنجشنبه گذشته یک ابتکار و پدیده سیاسی مهم است.

حبیبی افزود: این حجم عظیم نیروهای انقلاب جمع شده بودند تا نسبت به سرنوشت آینده کشور تشریک مساعی کنند. اولین ایستگاه تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در فرایند وحدت و همگرایی آنان هم انتخابات آینده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها