دریادار سیاری در مراسم سالروز شهدای اصحاب رسانه:

تاثیر بازدارندگی نیروهای مسلح در کنار رسانه تحقق پیدا می کند

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در کنار نیروهای مسلح این رسانه ها هستند که بازدارندگی را تحقق می بخشند.
کد خبر: ۹۷۴۰۲۹
تاثیر بازدارندگی نیروهای مسلح در کنار رسانه تحقق پیدا می کند

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صداوسیما امیر دریادار حبیب الله سیاری در مراسم سالروز شهدای اصحاب رسانه گفت: اصحاب رسانه در 16 آذر سال 84 در رزمایش عاشقان ولایت تلاششان این بود که فقط و فقط بازدارندگی کشور را به دنیا نشان دهند.

وی افزود: نیروهای مسلح با آزمایش، رزمایش و ساخت مهمات جدید با حمایت مردم می توانند توان دفاعی را بالا ببرند اما ارزش کار اصحاب رسانه و خون شهداست که امروز قدرت بازدارندگی کشور ما را برای همه دنیا مشخص کرده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: اگر بازدارندگی ما با کمک رسانه ها وجود نداشت استکبار جهانی همان رفتاری را که با غرب و شرق داشت با ما هم انجام می داد.

سیاری گفت: در بازدارندگی 50 درصد توان دفاعی و 50 درصد اصحاب رسانه است که می تواند این توان دفاعی را منعکس کند و به گوش دشمنان برساند.

وی با بیان اینکه ما امروز امنیت را به برکت خون شهدا داریم به فرازهایی از سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: اولین چیزی که به برکت خون شهدا داریم شعار انقلاب است که همان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: دومین چیزی که ما به برکت خون شهدا داریم و به آن افتخار می کنیم جایگاه امروز کشورمان در منطقه و جهان است.

دریادار سیاری خاطرنشان کرد: با مقایسه قدرت سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، دفاعی و نظامی ایران در قبل و بعد از انقلاب مشخص می شود که امروز در چه جایگاه بالایی در بین کشورهای جهان ایستاده ایم.

وی تصریح کرد: این جایگاه نظامی و قدرت جمهوری اسلامی ایران است که گروه 1+5 را پای میز مذاکره نشاند.

دریادار سیاری افزود: ما قبل از انقلاب هم ارتش قدرتمندی داشتیم اما قدرت نظامی ما در حلقه ناتو و در اختیار دیگران بود تا در مواجهه با کمونیسم بایستد.

وی گفت: ما امروز با قدرت و جایگاهی که به برکت خون شهدا به دست آورده ایم در مقابله با همه توطئه ها و فتنه ها ایستاده ایم.

دریادار سیاری گفت: با مقایسه امنیت در ایران و سایر کشورهای منطقه می توان دریافت که جمعیت هشتاد میلیونی کشور امروز در امنیت کامل زندگی می کنند در حالی که در برخی کشورهای منطقه اینگونه نیست.

وی با بیان اینکه امنیت و اقتدار دفاعی با حمایت مردم به دست می آید افزود: با تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح امنیت تا سه هزار کیلومتر آن طرف بندرعباس برقرار شده است.

دریادار سیاری افزود: جمهوری اسلامی ایران تا زمانی که پای آرمان های انقلاب ایستاده است دشمن و تهدید دارد و باید آماده مقابله با این تهدیدات باشد.

وی افزود: با کمک نیروهای مسلح، اصحاب رسانه، حمایت مردم و تحت هدایت مقام معظم رهبری در مقابله با هر تهدیدی می ایستیم و همگام با خون شهدا از انقلاب مان حفاظت می کنیم.

خبرنگاران همدوش نیروهای مسلح مدافع آرمانهای انقلاب هستند

خبرنگار پیشکسوت خبرگزاری صدا و سیما گفت : خبرنگاران همدوش نیروهای مسلح از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

مرتضی غرقی در مراسم سالروز شهدای رسانه که با حضور امیر سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در قطعه 50 بهشت زهرا برگزار شد با اشاره به مسئولیت های رسانه در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی و مقابله با دشمنان افزود: اصحاب رسانه همواره سربازان خط مقدم جبهه دفاع از کشور بوده و هستند.

وی افزود: به نسبت جمعیت حرفه ای رسانه ای، خبرنگاران، فیلمبرداران و عکاسان بیشترین آمار شهدا را به خود اختصاص داده اند.

غرقی با اشاره به اینکه خون شهدای رسانه با خون شهیدان ارتش و سپاه آمیخته است، افزود: خبرنگاران همواره در دوره های سخت و حیاتی در کنار نیروهای نظامی بوده و رسالت خود را بخوبی انجام داده اند.

خبرنگار پیشکسوت خبرگزاری صدا و سیما نگاه انقلابی خبرنگاران در عرصه های داخلی و خارجی را دستاوردی بزرگ برای خانواده رسانه ملی دانست و تاکید کرد: وجود این پتانسیل در عرصه رسانه ای، کشور را بیمه خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها