رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: پلیس راهور موظف به اعمال جریمه مسافربرهای شخصی است و تا زمانی که این اتفاق عملیاتی نشود شاهد ایجاد نظم در ترددها نخواهیم بود.
کد خبر: ۹۷۳۹۴۴
پلیس راهور موظف به جریمه مسافربرهای شخصی است

به گزارش جام جم آنلاین، مهدی چمران در گفت و گو با میزان گفت: تعداد تاکسی های موجود در شهر تهران کافی است و جا به جایی مسافران در شهر بدون مشکل انجام می شود.

وی افزود: در شرایطی که سازمان تاکسیرانی نظارت کافی بر عملکرد تاکسی ها دارد، ورود خودروهای شخصی به امر جا به جایی مسافران به صلاح نیست و پلیس راهور باید جلوی مسافربرهای شخصی را بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشکلات متعدد پیش آمده در پی استفاده شهروندان از خودروهای شخصی جهت جا به جایی اظهارکرد: علاوه بر تضییع حقوق تاکسی ها در پی استفاده شهروندان از خودروهای شخصی، در بسیاری از مواقع شاهد بوده ایم که خودروهای شخصی برای شهروندان مشکل ساز شده اند.

چمران ادامه داد: در صورت هر گونه مشکل برای شهروندان از سوی رانندگان خودروهای شخصی، بررسی علت کار دشواری خواهد بود اما تخلف یک راننده تاکسی به سادگی قابل پیگیری است.

وی با اشاره به مشکلات متعدد پیش آمده برای شهروندان ساکن در شمال شهر تهران در پی برگزاری نمایشگاه های مختلف در محل نمایشگاه های تهران خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه های همزمان در فصل سرما به صلاح نیست و درخواست تغییر در زمان برپایی نمایشگاه ها را به سازمان نمایشگاه ها ارائه کرده ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در فصل سرما پس از هر بارش باران و برف در شهر تهران، ترافیک در پایتخت پر حجم می شود و در این شرایط ازدحام خودروها در یک منطقه خاص سبب ایجاد ترافیک شدید در کل شهر تهران می شود.

چمران در خصوص مباحث مطرح شده پیرامون تغییر کاربری محل نمایشگاه های تهران اذعان کرد: با توجه به اینکه بحث تغییر کاربری محل نمایشگاه های تهران مطرح شده است، وزارت راه باید این موضوع را هر چه سریع تر پیگیری و عملیاتی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نوذر
-
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
۰
۰
حتما تغییر كاربری نمایشگاه به تجاری و اداری و مسكونی و فروش ارزان به نورچشمیها!!!!
احمد
-
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
۰
۰
آقای چمران تاكسی ها كافی هستند اما برای داخل محدوده و مسافر دربستی اگر سری به داخل محدوده مثلا خیابانهای جمهوری و انقلاب بزنید تاكسی های خالی را مشاهده میكنید كه مقابل افراد بخصوصی كه حدس میزنند دربستی باشند توقف میكنند و با پایان ساعت اداری كار را تعطیل میكنند از غروب آفتاب به بعد به ندرت تاكسی در خیابانها مشاهده میكنید . بهتر است قبل از طراحی موضوعی به این سادگی تمامی ابعاد آنرا بسنجید

نیازمندی ها