فرمانده انتظامی استان ایلام:

مرز مهران باز است

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: مرز مهران باز است و تردد از آن به راحتی صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۹۶۸۸۷۶
مرز مهران باز است

به گزارش جام جم آنلاین ،سردار «نورعلی یاری» در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد وضعیت مرز مهران، اظهار کرد: با همکاری مسئولان و جدیت نیروهای انتظامی به‌صورت شبانه- روزی تردد زائران بدون مشکل از مرز مهران انجام می‌شود و مشکل خاصی در این ایام وجود ندارد و روز گذشته 107 هزار زائر ایرانی از مرز مهران به کشور عراق تردد کرده‌اند و 10 هزار نفر نیز پس از زیارت عتبات عالیات از این مرز وارد کشور شدند.

وی بابیان اینکه دیروز بیش از 700 زائر اربعین از مرز مهران وارد کشور عراق شده است، افزود: در چند روز گذشته 8 هزار نفر از افرادی که فاقد مدارک قانونی ازجمله گذرنامه و روادید کشور عراق بودند و قصد خروج از مرز مهران را داشتند شناسایی و با اتوبوس‌هایی به شهرهای مبدأ خود بازگردانده شدند.

یاری در خصوص امکان تردد زائران بدون ویزا و گذرنامه از مرز مهران تأکید کرد: به‌هیچ‌عنوان امکان تردد بدون مدارک قانونی از مرز مهران وجود ندارد و پلیس با ایجاد موانعی از خروج بدون مدارک افراد به‌شدت جلوگیری می‌کند.

فرمانده انتظامی استان ایلام از همه زائران خواست برای خروج از کشور حتماً مدارک قانونی را برای سهولت در خروج از مرز همراه داشته و سپس به مرز مهران مراجعه کنند در غیر این صورت اجازه خروج به آن‌ها داده نخواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها