ارجاع گزارش املاک شهرداری و حقوق های نجومی به دادسرا

دادستان تهران: بازداشت یاشار سلطانی به پرونده شهرداری ارتباط ندارد

دادستان تهران با اشاره به بازداشت یاشار سلطانی، مدیرمسئول سایت معماری‌نیوز گفت: یاشار سلطانی، تحقیقات صورت گرفته توسط سازمان بازرسی کل کشور را انتشار داده است، در حالی که به او و برخی اعضای شورای شهر به‌صراحت و مکرر اعلام شده و هشدار داده بودند که گزارش سازمان بازرسی محرمانه و انتشار آن ممنوع است.
کد خبر: ۹۶۰۸۸۴
صدور قرار مجرمیت برای 40 متهم یک پرونده

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از میزان، عباس جعفری دولت‌آبادی با بیان این‌که سوء‌نیت خاص متهم محرز است، افزود: وی با وجود اطلاع از ممنوعیت انتشار جریان تحقیقات سازمان بازرسی کل کشور به عنوان بخشی از قوه قضاییه، مرتکب چنین اقدامی شده است. یاشار سلطانی همچنین اعلام کرده است که تصویر گزارش سازمان بازرسی کل کشور توسط حکیمی‌پور یکی از اعضای شورای شهر تهران به نامبرده تحویل داده شده است.

دادستان تهران با اشاره به رسیدگی به پرونده مربوط به گروه ریخته‌گران اظهار کرد: در این پرونده، چند بانک دخیل بوده؛ همچنین تعدادی از قضات تحت تعقیب قرار گرفته‌اند و برای 40‌نفر از متهمان این پرونده، قرار جلب به دادرسی صادر شده است.

جعفری دولت‌آبادی در خصوص خبر منتشره در برخی رسانه‌ها مبنی بر مسدود شدن سایت‌ آپارات، با تکذیب این خبر گفت: پرونده مربوط به این سایت که در دادسرای فرهنگ و رسانه در حال رسیدگی است، مربوط به شکایت سازمان صدا و سیما علیه این سایت‌ از بابت پخش فیلم است که دادسرا صرفا نسبت به پالایش برنامه‌های اپلیکیشن پخش فیلم در سایت کافه بازار اقدام کرده است و خبر مربوط به مسدود کردن سایت مذکور صحت ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
اسدی
-
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
۰
۰
باسلام اصلا نسبت به یاشار سلطانی گذشت نكنید فقط وفقط اعدام چون اسناد سرمایه های نظام را افشا كرده.واین گناه بزرگ وغیرقابل بخشش فقط اعدام شما هم اگر گذشت كنید ما كفن پوشان گذشت نمیكنیم

نیازمندی ها