جنجال دوبار ماریو بالوتلی

نامزدی پسر بد فوتبال به هم خورد

نامزدی پسر 12 ساله با دختر عموی 11 ساله اش در مصر، مردم این شهر را شوکه کرد تا جایی که صدای رییس مرکز کمک های حقوقی زنان نیز به صدا در آمد.
کد خبر: ۹۶۰۳۸۸
نامزدی جنجالی پسر 12 ساله با دختر 11 ساله

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رکنا ، اعلام نامزدی پسر 12 ساله مصری با دختر عموی 11 ساله‌اش در جریان برگزاری جشن عروسی برادر بزرگتر پسربچه باعث شوک میهمانان شد.«عمر» 12 ساله - داماد کوچک - پس ازاعلام رسمی نامزدی‌اش گفت: بسیار خوشحالم که در آینده‌ای نه چندان دور با دخترعمویم «غرام» ازدواج خواهم کرد.

پدر عمر به خبرنگاران گفت که هیچ مشکلی درباره این وصلت دیده نمی‌شود. به همین خاطردر عروسی پسر بزرگترم تصمیم گرفتم نامزدی پسرکوچکترم را هم اعلام کنم.

این در حالی است که براساس قوانین مصر ازدواج زیر سن قانونی 18 سال ممنوع است.در پی انتشار این خبر که واکنش‌های زیادی درمیان مردم مصر و رسانه‌ها داشت، رئیس مرکز کمک‌های حقوقی زنان اعلام کرد: در این ارتباط شکایتی تنظیم خواهد شد و موضوع را از طریق قانونی پیگیری خواهیم کرد، چراکه ازدواج دختران در این سن فرصت برابری با مردان از جمله تحصیل و حضور در عرصه‌های اجتماعی را از آنان خواهد گرفت.از سوی دیگر پدر «عمر» گفته: پسرش و دختربرادرش به یکدیگر علاقه‌مند هستند و پس از رسیدن به سن قانونی ازدواج خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
زینب
-
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
۰
۰
مباركشون باشه به پای هم پبربشن انشاالله خوشبخت بشن وخداوندفرزندان صالحی بهشون عطاكنه
حسین
-
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
چطور میشه مطمئن بود این دو نابالغ چند سال دیگه همین نظر را داشته باشند .
نرم افزار موبایل
-
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
۰
۰
افرین به زینب خانوم با این دعای زیبایش
محمد
-
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
۰
۰
چه اشكال داره با هم نامزد كردن مگه گناه كردن به نظر من خیلی هم خوبه
حسن
-
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
۰
۰
به نظر كسانی كه مخالف هستن باید پسرها و دختر ها تا 30 و اندی سالگی به خاطر امیالشون به هزار گناه و كثافت كشیده بشن ....چه اشكال داره پسر و دختر موقعی كه به بلوغ می رسن با همدیگه مشغول باشن و زندگیشون رو ادامه بدن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نفس
-
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
۰
۰
اینا الان وقته بازیشون هست نه دغدغه های دیگر خیلی شرم اوره
ممتنع فكر می كنم
-
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
۰
۰
آخ كه بعضیا حسودیشون میشه!!!!

نیازمندی ها