قیمت پایه مرغ ۵۱۰۰ تومان

توزیع اقلام تنظیم بازاری کلید خورد

معاون وزیرجهاد از آغاز توزیع اقلام تنظیم بازاری در سایر استان‌های کشور همزمان با تهران خبر داد و گفت: نرخ پایه هرکیلوگرم برنج ۲۸۵۵ تومان و شکر ۲۵۲۰ تومان تعیین شده است.
کد خبر: ۹۵۲۶۶۹
توزیع اقلام تنظیم بازاری کلید خورد

به گزارش جام جم آنلاین، علی قنبری در گفتگو با مهر از آغاز توزیع کالاهای تنظیم بازاری در سراسر کشور از امروز خبر داد و افزود: در استان‌های کشور فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ که طرف قرارداد با سازمان جهاد کشاورزی آن هستند، اقدام به توزیع این کالاها می‌کنند.

وی اضافه کرد: در تهران فروشگاه‌های رفاه، شهروند، اتکا، سپه و کوروش کالاهای تنظیم بازاری را توزیع می‌کنند.

قنبری با بیان اینکه ۲۲ هزارتن برنج برای تنظیم بازار این کالا توزیع خواهد شد، گفت: نرخ پایه این کالا ۲۸۵۵ تومان است که در فروشگاه‌ها مقداری به آن افزوده می‌شود.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران قیمت پایه هرکیلوگرم شکر را نیز ۲۵۲۰ تومان اعلام کرد و اظهارداشت: میزان شکر تنظیم بازاری که در این ایام توزیع خواهد شد نیز ۵ هزارتن است. ‌

قیمت پایه مرغ ۵۱۰۰ تومان

علیرضا ولی، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام نیز در مورد قیمت مرغ تنظیم بازاری گفت: ما این کالا را به نرخ هر کیلو ۵ هزار و ۱۰۰ تومان در اختیار فروشگاهها قرار داده‌ایم و ستاد تنظیم بازار هر استان به آنها اجازه می دهد هزینه حمل و نقل و کارمزد را به این قیمت اضافه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها