گروه صنعتی کرمان موتور متولی فروش خودروهای لیفان و جک در اقدامی عجیب خود به نمایندگی های فروش خود دستور داد تا تحویل و فروش خودرو ایکس ۶۰ را متوقف کند .
کد خبر: ۹۵۲۰۴۹
فروش لیفان ایکس ۶۰ ممنوع شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خودرونگاران؛ پس از مراجعه برخی خریداران ایکس60 به نمایندگی های فروش گروه صنعتی کرمان موتور، با وجود ارائه شرایط فروش نمایندگی با بیان این که شرکت فروش خودروی لیفان ایکس 60 اتومات را تا اطلاع ثانوی ممنوع کرده، از احتمال ارائه فراخوان برای رفع عیب این خودرو خبر داد!

هر چند این نمایندگی جزییات بیشتری در مورد این فراخوان ارائه نکرد اما تاکید کرد : از صبح امروز که برای فروش لیفان ایکس 60 اقدام کردیم اعلام کرده اند تا هیچ خودرویی فعلا فاکتور نشود.

تلاش های خبرنگار خودرونگاران برای پاسخ گویی از سوی مدیران کرمان موتور ادامه دارد ولی تاکنون مدیران این گروه صنعتی در این خصوص به ارائه پاسخی نپرداخته اند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
میرافیوری
-
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
۰
۰
لابد می خوان گرونش كنن !
نوذر
-
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
۰
۰
نام برخی خودروهای چینی در زبان فارسی بسیار مسخره است مثلا لیفان.....یعنی چند تا لیف!!!! بهتر است اسمشان را ایرانی كنند.....خوب چند تا لیف معلومه كه ایراد فنی داره و براش فراخوان اعلام خواهد شد....
عزیز
-
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
خسسسسسسسسسسه نباشید!
ناشناس
-
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
الف و ن برای جمع بستن انسان بكار می رود "استادان" " دوستان" " شاگردان" برای غیر انسان حتی جاندار هـ ، الف "درخت ها" "لیف ها" " سگ ها"
M
-
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
۰
۰
تا كی این چینی ها ماشینای اشغالشونو با قیمتی بالاتر از 206و سمند بما بفروشن درصورتی كه نصف كیفیت اونارو هم ندارن مثل MVM110جدید 31میلیون تومن اونم فقط نقدی خنده داره

نیازمندی ها