کمپانی پارامونت به دنبال تولید قسمت دوم کمدی اکشن «جنگ با همه» است. این در حالی است که خود فیلم هنوز به روی پرده سینماها نرفته است!
کد خبر: ۹۵۱۱۳۱
«جنگ با همه» دنباله دار خواهد بود

به گزارش جام جم آنلاین، با این حال تهیه کنندگان فیلم می گویند واکنش های مثبتی دریافت کرده اند که آن را به فکر این کار اتداخته است.

از قرار معلوم، نمایش آزمایشی این کمدی سیاه پلیسی برای گروهی از تماشاگران، با استقبال بالا و خوب آن ها همراه بوده است.

این استقبال بسیار بالا تهیه کنندگان جنگ با همه را به این نتیجه رسانده که خیلی زود تولید قسمت دوم آن را شروع کنند و منتظر نمایش عمومی خود فیلم نشوند.

جنگ با همه را جان مایکل مک دوناگ کارگردانی کرده و حدود 30 میلیون دلار، صرف تولید آن شده است. آلکساندر اسکارسگارد و مایکل پنا بازیگران آن هستند.

در داستان فیلم، این دو در نقش دو پلیس بی دست و پا و فاسد ظاهر می شوند، که تلاش دارند با عملیات پلیسی بزرگ نشان دهند پلیس های درجه یکی هستند.

اما خرابکاری های آنان در حین اجرای ماموریت ها، مدیران اداره پلیس را به این نتیجه می رساند که انجام ماموریت های کم اهمیت را به آن دو بسپارند.

به نوشته ورایتی، منتقدانی که فیلم را دیده اند می گویند حال و هوای آن یادآور کمدی های برادران کوئن و فیلم تحسین شده «فارگو» است.

جنگ با همه برای اواسط ماه اکتبر در انگلستان و آمریکای شمالی اکران عمومی خواهد شد و پیش بینی فروش بالایی برای آن می شود.

این فیلم در شرایطی به نمایش عمومی درمی آید که فیلم قبلی اسکارسگارد به نام «تارزان»، نتوانست موفقیت مالی زیادی در فصل تابستان سینما کسب کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها