محافظان دخترخالد بن عبدالعزیز پادشاه سابق عربستان سعودی دراقدامی عجیب یک کارگر فرانسوی را در پاریس مجبور به بوسیدن پای شاهزاده سعودی کردند.
کد خبر: ۹۵۱۰۵۴
اجبار شاهزاده سعودی در بوسیدن پایش

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از اسپوتنیک، رسانه های فرانسوی در گزارشی اعلام کردند که دختر خالد بن عبدالعزیز پادشاه سابق عربستان سعودی و محافظانش اقدام به ضرب و جرح یک مرد فرانسوی در پاریس کردند.

آنها این اقدام را در خانه این شاهزاده انجام دادند.

روزنامه 'لوپوان' نوشت:'این مرد نقاش داخلی ساختمان بوده که برای انجام کارهای بازسازی و نوسازی به خانه لوکس این شاهزاده سعودی واقع در خیابان فروش پاریس دعوت شده بود.

وی قبل از آغاز کار از وسایل خانه عکس گرفت تا پس از اتمام کار هر وسیله را سر جایش بازگرداند اما شاهزاده سعودی گویی از این اقدام خشمگین شده و به محافظانش گفت 'باید این سگ را بکشید، او لیاقت زندگی ندارد'.

پس از این ماجرا بود که محافظان با مشت و لگد ضرباتی را به این کارگر وارد کرده، دست و پاهایش را بسته و به او دستور دادند پای شاهزاده را ببوسد.

وقتی کارگر این اقدام را نپذیرفت، محافظان به روی وی سلاح کشیدند و پس از تهدید او را بیرون انداختند.

شاهزاده وسایل این کارگر و حتی دستمزدش را به وی نداد.

بر اساس گزارش ها، این کارگر از شاهزاده سعودی به پلیس شکایت کرده و خواستار رسیدگی به این ماجرا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
احمد
-
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
واقعآ به اصطلاح شاهزاده های وهابی هم مانند اجدادشان هندجگرخوار و ابن مرجان و ابوسفیان و.............وحشی اند و هر جا بروند و یا زندگی كنند آبروی اسلام و انسانیت را می برند....آخه این وحشی ها چی از مردم میخوان در هیچ جای جهان آرامش ندارند....همیشه در حال توطئه و خرابكاری هستند خداوند انشاآلله جهان را از شر وهابیت نجات دهد
روح الله
-
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
دولت فرانسه برای دلار مردمش را هم خواهد فروخت
ایرانی
-
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
این عربها لیاقتشون همان سوسمار خوردنه . ازوقتی كه ازقبل نفت ثروت كلانی نصیبشان شده بدتر هار شدند ودست به این كارها می زنند . اگرمن جای اون خدمتكار بودم همانجا گردن این لعنتی را می شكستم .
ایران
-
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
لطفا به جای عرب ها از كلمه وهابی ها استفاده فرمایید
خاندان نزولی و وهابی ها كجا و مردم عرب منجمله مردم عرب كشور عزیزمان كجا ... هرگز مهربانیشان را هنگام خدمت توی مناطق محروم خوزستان فراموش نمی كنم
بی نام
-
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
سلام..
الكی نیست كه ...
پیش از اینكه گردنش را بشكنی...
محافظانش گردنت را خواهند شكست...
چون دستهای كارگره بسته بوده.باید چنان گازی از پای این
بیشعور سعودی میگرفت كه تا عمر داره اثرش از بین نمی رفت و برای مدتی هم از راه رفتن می افتاد
امید جوادی
-
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
در عجبم شاه و شاهزادگی ویژگی اصیل ایرانیها بوده عربها وقتی در زمان عمر به ایران حمله كردند برای درست كردن یك اصالت پوشالی به تقلید از ایرانیها و در حسرت دربار ایرانی این القاب را برای خود درست كردند مگر آل سعود بادیه نشین كه خدا را شكر عكسها و مستنداتش وجود دارد شاه بودند كه حالا به این اذناب و دنباله هایش شاهزاده می گویند.

نیازمندی ها