کارگر اخراجی و دو دوستش به اتهام سرقت یک میلیاردی تلفن همراه از دو مغازه‌دار تهرانی دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۴۹۹۴۰
ردپای کارگر اخراجی در سرقت میلیاردی تلفن همراه

به گزارش جام‌جم، چندی پیش مردی که در زمینه خرید و فروش تلفن همراه فعالیت داشت با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 34 تهران از سرقت یک محموله گوشی تلفن همراه از مغازه‌اش خبر داد.

شاکی به بازپرس پرونده گفت: شب حادثه من و برادرم در حال حمل محموله‌های گوشی تلفن همراه با خودروی مزدا بودیم. وقتی به مقابل مغازه رسیدیم، چهار مرد که سر و صورتشان را پوشانده بودند، از خودرویشان پیاده شده و راه را بر ما بستند.

وی افزود: آنها سلاح کمری، افشانه، چاقو و تبر به دست داشتند. افراد مهاجم به سمت‌مان حمله کردند. آنها ابتدا برادرم و بعد مرا بشدت کتک زدند. این افراد سپس خودرو و محموله 1584 عدد گوشی تلفن همراه را که یک میلیارد تومان ارزش داشت، دزدیدند.

همزمان با تشکیل این پرونده با دستور قضایی تحقیقات ماموران پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران برای دستگیری سارقان فراری و کشف محموله یک میلیارد تومانی گوشی تلفن همراه آغاز شد. روز بعد ماموران خودروی مزدا را بدون سرنشین در حاشیه شهر پیدا کردند. در این مرحله ماموران به بازبینی دوربین‌های مداربسته مغازه شاکیان پرداخته و تصاویر ثبت‌شده از سارقان را به‌دست آوردند. زمانی که این تصاویر را به دو برادر که شاکیان پرونده بودند نشان دادند، آنها توانستند تصویر مردی را که پیش از این به عنوان کارگر برایشان کار می‌کرد و چند ماهی بود که تسویه کرده و از مغازه آنها رفته بود، شناسایی کنند.

با کشف این سرنخ، روند رسیدگی به این پرونده وارد مرحله جدیدی شد. بنابراین کارگر سابق مغازه تحت تعقیب قرار گرفت. با گذشت چند ماه از این سرقت، دو روز پیش متهم فراری و دو نفراز دوستانش در مخفیگاهشان شناسایی و دستگیر شدند.این سه نفر دیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 34 تهران منتقل شدند. آنها در تحقیقات قضایی منکر این سرقت شدند و گفتند نمی‌دانند چه کسی محموله گوشی یک میلیارد تومانی را از مغازه شاکیان دزدیده و اشتباهی دستگیر شده‌اند.

کارگر سابق شاکیان نیز به بازپرس پرونده گفت: من چون کارفرمایم پول مناسبی به من نمی‌داد از مغازه او رفتم و کار آزاد داشتم. کارفرمایم گوشی‌ها را به‌طور قاچاق می‌خرد و بعد هم به قیمت بالاتر می‌فروشد. او دروغ می‌گوید و این سرقت ساختگی را خودش به راه انداخته و از من شکایت کرده است.

متهمان در حالی روانه بازداشتگاه پلیس شده‌اند و تحقیقات از آنها ادامه دارد که بررسی ‌های اولیه پلیس نشان می‌دهد آنها در این سرقت نقش داشته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
از كسبه محل
-
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
۰
۰
كلاهبرداران اتباع افغانی بودند به احتمال زیاد با عوامل جام جم پسر خاله بودند كه خارجی میگن , همچنین گفتند خارجی كه انگار كلاهبرداران آمریكایی - انگلیسی - فرانسوی - ایتالیایی - آلمانی بودند . پرونده افغانها توی تمام كشورهای دیگر پرونده سیاهی است .
حسام
-
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
۰
۰
بی گناه هستن
سیف اله
-
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
۰
۰
اینا اگه دزد بودند اندازه تو مال داشتن
حمید
-
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
۰
۰
به نظرم كار اشتباهی میكنید ك قبل از اثبات جرم به عنوان متهم این اخبار رو رسانه ای میكنید. این یك جریان طایفه ایه و كاملا خانوادگی. این سه نفر هم زن و بچه دارن ضمنا از تو رختخواب و تو خونه خودشون دستگیر شدن. مخفیگاه كجا بود؟؟
سیاوش
-
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
۰
۰
آقای محترم كه این متن اكاذیب رو نوشتید باید توجه داشته باشید كه اولا زمانی كه سرقت انجام گرفته این كارگر اخراجی كنارشاكی پرونده داشت بار اول گوشی قاچاق در منفی 3پاساژ علا الدین كه متعلق به شاكی بود تخلیه میكرد
ههه
-
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
این سردسته دزداس
لل
-
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
۰
۰
طرف خودش دزده
hhh
-
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
۰
۰
به نظرم كاملاداره دروغ میگه گوشی قاچاق میكنن

نیازمندی ها