یک منبع محلی در استان کرکوک خاطرنشان کرد: تشکیلات داعش صبح امروز جمعه سه تن از عناصر خود را که دیروز پس از آزادسازی بخش شرقاط از صحنه نبرد به سمت حویجه گریخته اند، اعدام کرد.
کد خبر: ۹۴۸۱۶۹
داعش عناصر فراری خود را اعدام کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه شبکه خبری العالم، این سه نفر در مرکز بخش الحویجه واقع در جنوب غرب کرکوک تیرباران شدند.

منبع مزبور که خواست نامش فاش نشود، در گفت وگو با سومریه نیوز ضمن اعلام این مطلب افزود: پست های بازرسی گروهک تروریستی داعش ظرف چند روز گذشته دهها تن از داعشی های گریخته از شرقاط به مناطق مختلف الحویجه را بازداشت کرده اند.

این منبع خاطرنشان کرد: عناصر مزبور پس از فروپاشی گسترده صفوف داعش و تلفات سنگین در شرقاط در برابر پیشروی نیروهای نظامی و داوطلب مردمی عراق از صحنه نبرد گریخته و هم اکنون در مراکز متعدد توسط داعش در بازداشت بسر می برند.

یک منبع محلی در استان کرکوک سه شنبه گذشته اعلام کرد: برخی از عناصر مسلح داعش با بازوبندهای قرمز در حومه الحویجه در تعقیب داعشی های گریخته از نبرد شرقاط بسر می برند.

وی خاطرنشان کرد: سرکرده های داعش از فروپاشی گسترده خطوط دفاعی خود در برابر پیشروی نیروهای نظامی و الحشد الشعبی دچار شوک شده اند.

شایان ذکر است ستاد مشترک نیروهای مسلح عراق دیروز از آزادسازی کامل شرقاط از چنگ داعش ظرف 72 ساعت خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها