اولین نیروگاه تولید برق از پسماندهای شهری در استان زنجان تنها 6 ماه پس از اخذ کلیه مجوزهای لازم قابل راه اندازی است.
کد خبر: ۹۴۸۰۱۹
زباله در زنجان برق می‌شود

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین به نقل از علی یگانه فرد، عضو هیات رئیسه اتاق زنجان و نائب رییس شورای مشترک ایران و ترکیه، 3 سرمایه گذار ترک با حضور در کارگروه پسماند که به ریاست مهندس رحمتی معاونت عمرانی استانداری زنجان و با حضو ر دکتر احمدی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، قول دادند ظرف 6 ماه، پس از اخذ مجوزهای لازم این نیروگاه را نصب و راه اندازی نمایند.

از سوی دیگردر این جلسه از سرمایه گذاران این طرح خواسته شد ظرف 20 روز آینده مطالعات امکان سنجی و اساسنامه و دیگر اطلاعات لازم را در اختیار مقامات استانداری زنجان قرار دهند.

خرید تضمینی برق به مدت 20 سال از تعهدات استانداری زنجان به سرمایه گذاران ترک بود. همچنین در این نشست مقرر شد زمین و کلیه مجوزهای لازم برای اجرای طرح مذکور در اختیار سرمایه گذاران ترک قرار گیرد.

لازم به ذکر است؛ سرمایه گذاران ترک در مدت زمان حضور در استان از محل دپوی زباله در جاده دندی بازدید و با استاندار، شهردار و مدیرعامل شهرکهای صنعتی بطور جداگانه جلساتی برگزار نمودند تا درخصوص مراحل عملیاتی شدن طرح تولید برق از پسماندهای شهری برنامه‌ریزی‌های دقیقتری انجام دهند.

فوزیه مهدیون – خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها