تحقیقات پیرامون مرگ زن جوان که گفته شده خود را پس از انتشار گسترده تصاویر غیر اخلاقی اش کشته است، راه اندازی شده است.
کد خبر: ۹۴۵۷۸۲
زن جوان پس از فیلم انتشار ارتباط شوم با دوست پسرش در اینترنت خود را کُشت + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رکنا، زن ایتالیایی 31 ساله ای بعد از مشاهده تصاویر غیراخلاقی خود در اینترنت شوک شده بود به مرگ خودخواسته تن داد. این زن بعد از انتشار عکس های اش به طرز بی رحمانه ای سوژه کاربران اینترنتی شده بود. تصاویر غیراخلاقی این زن در رسانه های اجتماعی مورد سواستفاده قرار گرفت و حتی وی را مورد تمسخر قرار می دادند. حتی ویدئویی از رابطه غیراخلاقی وی با دوست پسر جدیدش نیز در رسانه ها انتشار یافته است. فیلم رابطه جنسی تیزیانا کانتون، در بهار سال 2015 در اینترنت آپلود شد و به گزارش یکی از رسانه ها قربانی 31 ساله ویدئوی غیر اخلاقی را خود برای ارسال به دوست پسر قبلی اش آماده کرده بود. دادستانی تحقیقات در مورد مرگ وی را بعد از گذشت یک سال از آپلود آن ویدئو در فیس بوک، واتس آپ و سایر رسانه های اجتماعی آغاز کرده است. برخی بر این باورند که وی تحت تاثیر بازتاب انتشارعکس ها و فیلم خود را کشته است.

یکی از دوستان قربانی مدعی شده که تیزیانا بعد از انتشار عکس ها و فیلم اش از نظر روحی کاملا بهم ریخته بوده است. وی افزود تمام افرادی که وی را در سانه های اجتماعی مورد اهانت قرار دادند و مسخره کردند باید از خود خجالت بکشند. در صفحات فیس بوک و یوتیوب وی به طور آشکارا مورد تمسخر قرار گرفته و حتی تصاویر و فیلم وی نیز با ذکر نام کامل اش منتشر شده است. کانتون در سال 2015 موفق شده بود این ویدئو را از موتورهای جستجو حذف کند، اما انتشار آن همچنان ادامه داشته است. در نهایت وی تحت تاثیر واکنش های گوناگون کاربران اینترنتی تصمیم گرفت با رها کردن کارش به یک روستا نقل مکان کند که این اتفاق برایش رقم خورد. گفته شده قربانی قبل از مرگ برای تغییر نام خود بصورت قانونی اقدام کرده بود. باید دید تصمیم دادستانی راجع به افرادی که با انتشار تصاویر و فیلم قربانی منجر به مرگ اش شده اند چیست؟!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
۰
۰
بلوچی به نظر من اونهایی كه این كار روكردن بایدبیست سال زندانی بكشن تابفهمن ناموس همه یكیه فرقی نداره اون آشغالهاروبایدپیداكردبه سزاش برسونن

نیازمندی ها