استاندار خوزستان تاکید کرد:

احیای شهرک صنعتی شماره 3 اهواز

مخاطرات فراوان در شهرک صنعتی شماره سه اهواز و ضرورت جلوگیری از اتفاقات ناگوار در آینده استاندار خوزستان را به تکاپو انداخت.
کد خبر: ۹۴۴۲۰۹
احیای شهرک صنعتی شماره 3 اهواز

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، استاندار خوزستان با اشاره حل مشکلات شهرک صنعتی شماره 3 اهواز با کمک دستگاه های اجرایی، گفت: در شرایط کنونی تردد کارگران و متخصصین به شهرک صنعتی شماره سه اهواز با مخاطرات جدی همراه است و هر لحظه ممکن است اتفاقات تلخ و جبران ناپذیری در این مسیر به دلیل عدم دوبانده بودن رخ دهد که آن زمان جای هیچگونه توحیهی ندارد.

غلامرضا شریعتی از نبود علائم راهنمایی و رانندگی در این ناحیه صنعتی به‌عنوان یکی از مشکلات نام برد و افزود: با توجه به موقعیت این ناحیه صنعتی و همچنین تعداد زیاد کارکنان در ناحیه صنعتی شماره سه اهواز لازم است علائم راهنمایی و رانندگی در این منطقه نصب شود.

وی اظهار کرد: مشکلات ایجاد شده از سوی راه‌آهن جنوب در این ناحیه صنعتی از سوی استانداری خوزستان پیگیری می‌شود و مشکلات باید از سوی راه‌آهن به مسوولان کشوری ارائه شود.

استاندار خوزستان در خصوص مشکل تامین آب صنعتگران این ناحیه صنعتی اهواز گفت: مبلغ اعلام شده از سوی صنعتگران برای تامین آب (30 میلیون ریال در ماه) بسیار زیاد است و بررسی‌های لازم در این خصوص از سوی استانداری خوزستان انجام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها