انتشار تصویری از یک مامور فداکار تاسیسات شهرداری آکتون که قصد داشت به هر طریقی که شده جلوی نشت اب را در مقابل خانه یک پیرزن بگیرد در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد.
کد خبر: ۹۳۸۸۲۸
این عکس پربازدیدترین تصویر فضای مجازی شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران اندرو آدام اهل تکزاس که برای بازرسی منطقه آکتون لندن آمده بود با یکی از ماموران شهرداری مواجه شد که برای تعمیر لوله شکسته آب در جلوی خانه یک پیرزن سرش را به درون آب گل آلود فرو برده بود.

آدام پس از عکس گرفتن از این صحنه فداکارانه مامور تاسیسات شهرداری آکتون، آن را در فیس بوک خود منتشر کرد. این عکس که هزاران بار در فضای مجازی باز نشر شد، مورد تحسین کاربران قرار گرفت. به قدری تعداد این نظرت زیاد بود که آدام صفحه خود را در فیس بوک غیر فعال کرد.

این کارگر شهرداری به نام جیمی ککس که ۲۳ سال دارد در این باره می گوید: ” اصلا نمی توانم این همه توجه مردم را باور کنم. شاید هرکس دیگر هم جای من بود این کار را انجام می داد.”

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
حسین
-
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
۰
۰
یاد مامور های شهرداری خودمون افتادم كه همش تقاضای....... دارند.
بی طرف
-
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
۰
۰
ایران بود باید نامه نگاری به شهرداری میكردن بعد كپی شناسنامه و مجوز ساخت و كپی قبض اب و برق میخواستن.بعد از نوبت گیری تازه میان بازرسی كنن. بعد كارگر میفرستن. اخرشم اب خودش تموم میشد و قطع میشد.
123
-
۰۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
تازه تا 1 ماه ابه در حال نشت بود

نیازمندی ها