جزئیات جدیدی از واقعه رسوایی اخلاقی شاهزاده خانم قطری با 7 مرد که به صورت اتفاقی توسط نیروهای امنیتی در هتلی در لندن مشاهده شد، بدست آمده است.
کد خبر: ۹۳۷۷۴۴
رابطه غیر اخلاقی و همزمان شاهزاده قطری با 7مرد!/ شاهزاده سالوا: روسپی گری نکردم، به مرد ها پول هم دادم!

به گزارش جام جم آنلاین ، مقامات بریتانیا سعی کردند وی را به خودفروشی و روسپیگری متهم کنند ولی او در پاسخ اعلام کرد که خودفروشی نکرده و برعکس، خودش به آن مردان هرزه پول پرداخت کرده بوده است. سایت نشریه "shiitenews.org" به نقل از روزنامه "Financial Times" می نویسد که پلیس مبارزه با فساد جنسی شهر لندن در اتاق هتلی در این شهر، متوجه حضور زنی شدند با 3 مرد به صورت همزمان رابطه جنسی برقرار می کرد. این درحالی بود که چهار مرد دیگر نیز در اتاق کناری منتظر نوبت خود برای ورود به این رابطه بوده اند. ماموران پلیس پس از مشاهده کارت شناسایی او در کمال تعجب متوجه شدند که در مقابل آنها، شاهزاده قطری "سالوا" فرزند نخست وزیر این کشور یعنی "حمد بن جاسم بن جبر آل ثانی" قرار دارد. نیروهای پلیس وی را به روسپی گری متهم کردند ولی او اعلام کرد که خودش به این افراد برای برقراری رابطه جنسی با وی پول داده بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۷
مهربان
-
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
۰
۰
شما را به خدا اینجور خبرها را منتشر نكنید. لعنت به آن شاهزاده ی سعودی و فاسقهایش! این جور خبرها پرده ی عفت و عصمت را می درد و باعث عادی جلوه كردن اینجور كارها در نظر جوانانی می شود كه چندان پای بند عرف و شرع و مسائل شرعی نیستند. به دنبال انتشارخبرهای خوب و مثبت باشید.
من
-
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
۰
۰
چیزا شون را میرن لندن بمبا شونو میریزن عراق و سوریه .بگردم این خدا رو یك بام و دو هوا رو .
نرم افزار موبایل
-
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
۰
۰
بنده خدا:دیگه چی بگم!!!!!!!!
نوید
-
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
۰
۰
چرت ننویسین
ص
-
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
چه هفت نفر چه صد نفر ، هیچ اهمیتی نداره
كلا ارزش خبری نداشت ، پول دارن هر غلطی می خوان میكنن
یوسف
-
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
۰
۰
رو سپی گری چندین روش دارد خرید محبت از دیگران ودر نتیجه امیزش با انان یا فروش محبت به دیگران ودرنتیجه امیزش با انان والی اخر است.
نرم افزار موبایل
-
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
۰
۰
یه كم هم از بیت المالی كه داره از مملكت خودمون غارت میشه بنویسید . شما چیكار دارید با عرب ها ،
نرم افزار موبایل
-
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
۰
۰
مگه خدا نگفته چه اون بنده ای كه گناه میكنه آبروش را حفظ كنید پس جام جم چطور به خودش اجازه میده آبروی یك مسلمان را با این تیتر ببره
روح الله
-
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
مسلمان یعنی چی؟ كدوم زن مسلمونی میره به هفت نره خر پول میده كه كارای بد بد باهاش بكنند//اونم همزمان //
علی ش
-
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
در نامسلمانی این بیشرف شك نكنید
نوذر
-
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
زن مسلمون قطری پول فراوون میده 7 تا نره خر تا.......همه ی كاراشون داعشیه
بابك از اراك
-
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
۰
۰
بعضی رسانه ها گزارشی در باره ماجرای عیاشی شاهزاده خانم قطری به نام “سالوا” منتشر كردند كه معلوم شد شایعه رسانه ای است.
به گزارش كرج رسا، در این گزارش گفته شد كه ماموران سرویس های ویژه انگلیس در عملیات تعقیب افراد مظنون وارد اطاقی در یكی از هتل های مجلل لندن شدند و در آنجا زنی را در حال عشق ورزی با ۷ مرد پیدا كردند كه پس از بازرسی كارت شناسایی اش معلوم شد دختر حمد ابن جاسیم بن جبار علی تانی، نخست وزیر سابق قطر است.

این گزارش در همه رسانه ها با استناد به روزنامه “فاننشل تایمز” منتشر شده بود اما خود “فایننشل تایمز” این گزارش را منتشر نكرد.

نشریه News Crunch پس از بروز شك و تردید و انجام بررسی ها در این مورد نوشت كه این گزارش دروغ ابتدا در رسانه های هندی منتشر شد و از آنجا به رسانه های اینترنتی عربی و سپس به رسانه های اروپایی و شبكه های اجتماعی درز كرد. به نوشته این نشریه، عكس منتشر شده در این گزارش نیز جعلی است. در این عكس مدیر زن یكی از شركت های فعال در دبی دیده می شود، نه شاهزاده سالوا.
علی ش
-
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
۰
۰
نتیجه لقمه حرام و ظلم به مسلمانان بخصوص شیعیان علی .ع. همینه...
خدا میذاره تو كاسه شون
نوذر
-
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
یعنی چه؟ یعنی چه جوری تو كاسه اش گذاشتند؟؟ این كه همه رو خریده و میخره....غلمانهای بهشت رو هم خریده....
محمد
-
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
۰
۰
اصلا رسانه ای كردن روابط خصوصی یه نفر چه دوست باشه وچه دشمن در شان یك رسانه كه میلیون ها مخاطب داره نیست من نمیدونم ما ایرانیها چرا هر وقت بخواهیم در مورد كسی حرف بزنیم و اظهار نظر كنیم زود می گوییم بابا ولش كن اون مادرش فلان كاره بوده واقعا خیلی متاسفم برای خودمون
فرشید
-
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
سكوت رو رعایت كنید لطفا
امیرحسین
-
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
آقای محمد , شما اگر مشكل دارید با این خبرها ! خب كسی دعوت نكرده شما رو كه وارد خبر شوید خب وارد خبر نشو , در ضمن فقط از جانب خودت حرف بزن نه از جانب همه ایرانیها - نظر خودت را با نظر دیگران یكی نكن .

نیازمندی ها