رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: علت خودسوزی مرد میانسال در مقابل شورای شهر، تمدید غرفه تره بار بود.
کد خبر: ۹۳۲۸۹۱
علت خودسوزی مرد میانسال از زبان آقای رئیس


به گزارش جام جم آنلاین ،مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حادثه خودسوزی مرد 40 ساله در مقابل ساختمان شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: بر اساس معاینه حافظی رئیس کمیسیون سلامت، این فرد دچار 20 درصد سوختگی شده است.

وی افزود: هنوز نتیجه‌ای در خصوص اینکه این فرد چند درصد دچار سوختگی شده از سوی بیمارستان به ما اعلام نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه صبح امروز و در آغاز جلسه غیر علنی شورای شهر خبر دادند که فردی در ساختمان شماره 2 شورای شهر که فاصله زیادی هم با ساختمان اصلی شورا ندارد، اقدام به خودسوزی کرده است، تصریح کرد: وی در قسمتی از ساختمان شماره 2 و دفتر ارتباطات مردمی درخواست تمدید غرفه از سازمان میادین و میوه‌ و تره‌بار را داشته که مسئول غرفه‌داری این سازمان به وی گفته باید در مزایده شرکت کنید.

چمران اضافه کرد: به همین منظور این فرد که 4 سال برنده مزایده شده، درخواست اجاره غرفه البته بدون مزایده داشته و مسئول غرفه هم به وی اطلاع داده که بر اساس قانون چنین موضوعی امکان پذیر نیست، به همین دلیل بر روی خود بنزین ریخته و خود را سوزانده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
مسعود
-
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
۰
۰
علت خودسوزی را فهمیدیم... لطفاً فلسفه و منطق ازدیاد خودكشی‌ها از كودك و نوجوان تا میانسال و سالمند و ارتباط آن را با فیش‌های حقوق‌های نجومی بررسی كنید...
یوسف
-
۰۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
۰
۰
اصولا ما ایرانیان كی میتوانیم از خجالت اینمرد كهنسال بدرائیم واورا از گرده خود پائین اوریم گردنمان ارتروز گرفت از بس سواری دادیم.او هم هیچ انصافی ندارد هیچ جوری دست بردار نیست.اینهمه جوانان بسیار تحصیل كرده-متعهد به نظام-شایسته-كاردان -بیكاروجود دارد.
حاجی
-
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
۰
۰
مگه داریم؟! مگه میشه؟!
یه سوال: شما قصد بازنشسته شدن نداری؟
زینب
-
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
۰
۰
مسئولیین بزگوارلطفا فكری به حال قشرضعییف كم درآمد وبی درآمدكنید. این حقوقهای نجومی اگه بین این قشر تقسیم بشه مشكلاتشون حل میشه ازقشرضعییف بی درآمدب دون پارتی هم لطفا استخدامی بگیرید درارگانهای دولتی آقایونی هم كه وقت بازنشستگیشون گذشته لطفا ازمیزوصندلی دل بكنید البته جاتونو به آقازاده هاندید به بقیه هم فكركنید واقعا چراهیچكس به فكرنیست
ازاده
-
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
۰
۰
این آتش پارتی بازیهای شماست كه دامن جوانان بی كار و بی آینده را گرفته ......بیچاره گی ودرمانده گی انسان را به جاهایی میكشاند كه این خودسوزی گل سرسبد ان است .....اعتیاد....فحشا......طلاق......وووو...از اثرات بیكاریست.اگر این جوان مستاصل نبود وامیدی به كار وكاسبی دیگری داشت هیچ وقت منت امثال شهرداری و..... نمیكشید.

نیازمندی ها