کنجکاو بودم که لحظه مرگ یک نفر را ببینم!

جزییات دستگیری قاتل بی رحم زنجانی +عکس

مرد جوانی که با انگیزه لذت بردن از جنایت، با همدستی دوستش نوجوان ۱۷ ساله ای را به قتل رسانده بود پس از نخستین قتل با تیزهوشی پلیس به دام افتاد.
کد خبر: ۹۲۳۱۴۶
جزییات دستگیری قاتل بی رحم زنجانی +عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، ۲۱ تیرماه امسال مأموران پلیس زنجان در جریان ناپدیدشدن نوجوان ۱۷ساله‌ای به نام «محمدامین» قرار گرفتند.

با اعلام خبر گم شدن نوجوان ۱۷ ساله بلافاصله تحقیقات از خانواده فقدانی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

پدر محمدامین به ماموران گفت: پسرم برای دیدن یکی از دوستانش از خانه خارج شده اما پس از آن موبایلش خاموش شده و دیگر به خانه برنگشته است و از او خبری نداریم.

با ثبت اظهارات پدر نوجوان مفقود شده از آنجایی که فقدان وی مشکوک به نظر می رسید، تحقیقات مأموران برای یافتن ردی از او شروع شد اما با گذشت یک روز، زمانی که سرنخی از وی به‌دست نیامد، پرونده در اختیار پلیس آگاهی استان زنجان قرار گرفت.

با آغاز تحقیقات تخصصی پلیس آگاهی استان زنجان کارآگاهان فرضیه قتل و آدم ربایی نوجوان ۱۷ ساله را مورد بررسی قرار دادند.

کارآگاهان برای پی بردن به حقیقت، به شناسایی نوجوان ۱۷ساله‌ای پرداختند که آخرین بار محمدامین برای دیدن او از خانه خارج شده بود. این تحقیقات در نهایت آنها را به جوانی ۳۲ساله و نوجوانی ۱۷ساله رساند که در ناپدید شدن محمدامین نقش داشتند. متهمان در یک عملیات ضربتی در زنجان دستگیر شدند و با اعترافات آنها، نقشه هولناکی که جوان ۳۲ساله برای قتل‌ محمدامین و قتل‌های سریالی کشیده بود، برملا شد.

این مرد در اعترافاتش گفت: از مدتی قبل به فکر قتل‌های سریالی افتادم. کنجکاو بودم که لحظه مرگ یک نفر را ببینم و احساس می‌کردم که از این کار لذت می‌برم. برای اجرای نقشه‌ام نیاز به یک همدست داشتم. نوجوان ۱۷ساله‌ای را از قبل می‌شناختم و سراغش رفتم و با حرف‌هایم راضی‌اش کردم که با من همدست شود. نقشه‌مان این بود که از طریق او، همکلاسی‌هایش یا دیگر پسربچه‌ها را فریب داده و پس از انتقال به محلی خلوت به قتل برسانیم. نخستین طعمه‌مان محمدامین بود. همدستم همکلاسی‌ او بود و روز حادثه‌ به بهانه‌ای او را از خانه بیرون کشاند.

وقتی محمدامین به سر قرار آمد، خواستم سوار پرایدم شود تا دوری بزنیم. پس از آن او را به محل جنایت که باغی حوالی آزادراه زنجان- تبریز بود بردیم و طبق نقشه‌ای که در سر داشتم، با ضربات چاقو به قتل رساندیم. بعد هم جسدش را آتش زدیم و همانجا دفنش کردیم. ما قصد داشتیم به قتل‌هایمان ادامه دهیم و من فهرستی از پسربچه‌های دیگر برای ارتکاب قتل‌های سریالی در ذهن داشتم که پیش از عملی کردن نقشه‌ دستگیر شدیم.

با اعترافات هولناک مرد جوان و همدستش، کارآگاهان جسد محمدامین را دو روز بعد از زمان ناپدید شدن در محلی که قاتل و همدستش اعتراف کرده بودند کشف کردند. هر دو متهم پرونده برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی زنجان قرار دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۸
ali
-
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
۰
۰
دو روز دیگه دیه میده ازاد میشه ،در حالی كه باید اعدام بشه چون وجودش خطرناكه
كاربر
-
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
تازه اگه خانوادش پای چوبه دار رضایت ندن خداروشكر بكنیم.باید اعدامش كنن اونم به همون صورتی كه زجرش بدن .اون نوجوان 17 ساله رو باید اعدام كرد تا دیگه گول نخوره بقیه رو به كشتن بده
ناشناس
-
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
۰
۰
اگه اعدام در ملاعام درست اجرا میشد در باره چنین جانور درنده ای و امثالهم هیچ گذشتی نمیشد...
احمد
-
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
كسی رفته بررسی علمی كنه (و نه فقط حرف ) كه اعدام در ملا عام چقدر در پیشگیری از جرم و جنایت تاثیر داشته؟
به نظر من اتفاقا همین چیزها سطح خشونت رو بالا برده... بچه ۱۷ ساله امروز همون بچه ۷ ساله ایه كه رفته به تماشای اعدام و مرگ یه نفر جلو چشمش اتفاق افتاده و براش طبیعی شده.
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰
خب تیتر رو درست بنویسید، فكر كردم بابك زنجانیه
سیمین
-
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰
اینها رو باید بدون محاكمه جانشان را گرفت تا هزینه زندان را هم دولت پرداخت نكند.
با تمام پر رویی برنامه ی اینده را هم طرح كرده.
او حتی در زندان هم برای هم سلولی هایش خطرناك خواهد بود.
اگر با دیه ازاد بشه ظلم به جامعه میشود.
به امید یك محیط اارام برای ملت.
احمد
-
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
یكی از دوستان در بالا گفته بود داعش همین نزدیكیهاست. بجز قتل و كشتار دیگر ویژگی داعش همینه كه به عدل و عدالت و دادگاه و محاكمه اعتقادی ندارد. دوست گرامی پیشنهاد شما هم به چند دلیل خطرناك است
۱- كی گفته حتما همین دو نفر در قتل دست داشتند؟ و دیگه هیشكی نیست؟ سریع اینا رو بكشن و سرنخهای ماجرا گم بشه؟ شاید یه آدم بیمار دیگه بوده كه این مرد ۳۲ ساله رو به این فكر انداخته اون رو پیدا نكنن؟
۲- كی گفته هركی گفت من قتل انجام دادم حتما قاتله؟ شاید داره دروغ میگه یا همه چیز رو نمیگه؟
۳- حالا فرض كنیم در این مورد اینها خیلی واضح یكیشون قاتله و اون یكی هم حالا فرض كنیم چون كارشون خیلی فجیع بوده حقش اعدامه. اگر محاكمه در این مورد حذف بشه شاید این یه عادت بشه و بعد در زمانی كه مستندات كافی نیست هم آدمی بیگانه به اشتباه به عنوان قاتل بدون محاكمه كشته بشه. مگه میشه همچین چیزی؟

در ضمن اگر اینها واقعا قاتل سریالی بودند خیلی بعیده این جنایت فقط جنبه حصوصی داشته باشه و با دیه آزاد بشن و به نظر در این حالت قضیه بخطر انداختن امنیت كشور و ایجاد رعب و وحشت هم در این قضیه باشه.
حمید
-
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰
ملعون بی رحم
حیدری
-
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰
داعش همین نزدیكیهاست. خدا بهمون رحم كنه
رحیمی
-
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰
وای از بیكاری
اسد
-
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰
با دیه و جلب رضایت اولای دم قضیه حل میشه .
رستم دستانم آرزوست
-
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰
اینا نشونه های خیلی خطرناكیه ... فاجعه س ! بی دلیل ... از روی كنجكاوی !!!!!! اینا با چه شرایطی بزرگ شدن؟
علی
-
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰
عجب طرز فكری داشته. نمیدونم اینا دیگه چه جانورانی هستند. خدا به خیر كنه . . .
نرم افزار موبایل
-
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰
سلام من واقعا نمیدونستم همچین انگل های تو جامعه داشتیم كه واسه تفریح جان ادمی روبگیرد و یك خانواده رو عزادار
نرم افزار موبایل
-
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰
اینا همون انگل های جامعه اند
نرم افزار موبایل
-
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰
سریع اعدامش كنید این ملعون رو
ناشناس
-
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
۰
۰
هردو جانوركثیف ودرنده رو باید عین خودشون وموبه مو در ملاعام قصاص كنن....تا شاید درس عبرتی بشه برای حیونهای مریض اینچنینی
بی نام
-
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
۰
۰
متاسفم ممنون این اقا پسرو می‌شناختم یكی از با استعداد ترین بچه های تیزهوشان بود...

نیازمندی ها