سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم گفت:‌ 26 تیرماه پس از ارایه دومین گزارش وزارت امور خارجه،کمیسیون امنیت ملی پس از جمع بندی این دو گزارش و با توجه به بازدیدهایی که از سایت های هسته ای و نشست هایی که با نهادهای ذیربط در مورد اجرای برجام برگزار کرده است از جمله سازمان بنادر،بانک ها ،صنعت و معدن و....گزارش خود را آماده و هفته‌آخر تیر آماده ارایه به صحن می کند.
کد خبر: ۹۱۹۰۶۸
اعلام زمان ارایه گزارش دولت به مجلس در مورد برجام/ نشست فوق العاده کمیسیون امنیت ملی درباره بیوتروریسم

حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، گفت: گزارش 3 ماهه اول وزارت خارجه در مورد برجام 26 فروردین به کمیسیون امنیت ملی ارایه و مورد نقد و بررسی قرار گرفت و بناست گزارش 3 ماه دوم نیز 26 تیرماه به کمیسیون امنیت ملی ارایه شود.

وی ادامه داد: طبق قانون کمیسیون امنیت ملی نیز باید هر 6 ماه گزارش خود را در مورد روند اجرای برجام در صحن علنی قرائت کند بنابراین 26 تیرماه پس از ارایه دومین گزارش وزارت امور خارجه، کمیسیون امنیت ملی پس از جمع بندی این دو گزارش و با توجه به بازدیدهایی که از سایت های هسته ای و نشست هایی که با نهادهای ذیربط در مورد اجرای برجام برگزار کرده است از جمله سازمان بنادر، بانک ها، صنعت و معدن و....گزارش خود را آماده و هفته‌ آخر تیر آماده ارایه به صحن می کند.

نماینده مردم ورامین در مجلس در ادامه با اشاره به اینکه کمیسیون امنیت ملی روزهای دوشنبه را به بازدید از اماکن متعددی اختصاص داده است اظهار داشت: این بازدیدها شامل مراکز هسته ای و غیر هسته ای از جمله صنایع دفاعی،زندان ها و... می شود.البته این هفته بازدیدی نخواهیم داشت به دلیل اینکه در حال برنامه ریزی برای این کار هستیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین گفت: فردا صبح قبل از حضور آقای شمخانی در مجلس،کمیسیون امنیت ملی جلسه فوق العاده ای را برای بررسی دو موضوع بیوتروریسم و حادثه سقوط اتوبوس سربازان برگزار خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها