دو محیط بان اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان در منطقه حفاظت شده گنو به ضرب گلوله شکارچی یا شکارچیان کشته شدند.
کد خبر: ۹۱۶۳۱۰
شکارچیان 2 محیط بان هرمزگانی را کشتند

به گزارش جام جم آنلاین، مدیرکل حفاطت محیط زیست هرمزگان ضمن تایید این خبر اسامی محیط بانان کشته شده را محمد دهقانی و پرویز هرمزی اعلام کرد.

مجید وفادار افزود:این افراد حدود ساعت 9صبح پنجشنبه عازم منطقه گنو شده اند که بر اساس گزارش دریافتی حدود ساعت 12ظهر در درگیری با شکارچیان در شکارگاه تنگه گچ و سیاتک گنو کشته شده اند.

وی ادامه داد:به دلیل سخت گذر (صعب العبور)بودن منطقه، هنوز پیکر کشته شدگان انتقال نیافت و نیروی انتطامی نیز برای بررسی موضوع در منطقه مستقر شده است.

به گفته وفادار ،محمد دهقانی 35ساله از نیروهای پیمانی با 12سال سابقه کار و پرویز هرمزی نیز 54 ساله از نیروهای قراردادی با 23سال سابقه خدمت بوده است.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
رهگذر
-
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
۰
۰
چرا به اینا میگین كشته
چرا شهید حساب نمیشن؟
ali
-
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
۰
۰
اگه محیط بان شكاری رو بكشه باید اعدام بشه،همش بر میگرده به قوانین ضعیف كشور
علی
-
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
۰
۰
باید قوانین سختگیرانه تری ( زندان و قصاص نه پرداخت نقدی )برای شكارچیان در نظر گرفته شود زیرا برای این افراد شكار یك موجود زنده عادی است چه ان موجود یك حیوان باشد یا یك انسان.واقعا باید بقیه علاقه مندان به شكار خجالت بكشند كه در دسته افرادی قرار می گیرند كه با تفكری بدوی به كشتار موجودات بی دفاع زمین مشغول هستند. اگر شما هموطن گرامی جهت سرگرمی یا تفنن شكار می كنید ، كشتن حتی یك گنجشك مانند كشتنن موجودی مثل فرزند خودتان است واز نظر عقل سلیم به هیچ وجه قابل توجیه و بخشش نخواهد بود.
نرم افزار موبایل
-
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
۰
۰
روح شان.شاد.به.خانواده شان.صبر بدهند ما رادر غم خود شریك بدانند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها