پزشک قلابی که به بهانه فروش داروهای دست‌ساز و درمان سرطان و ام‌اس از بیماران کلاهبرداری می‌کرد، در مشهد دستگیرشد.
کد خبر: ۹۱۲۹۷۳
پزشک قلابی، بیماران سرطانی را سرکیسه می‌کرد

به گزارش جام‌جم ، هفته گذشته ماموران پلیس فتای استان خراسان رضوی هنگام رصد فضای مجازی مشاهده کردند مردی با لباس پزشکی، عکس‌هایی از خود را در حال طبابت در یک سایت منتشر و با معرفی خود به عنوان پزشک طب سنتی، وانمود کرده که انواع سرطان‌ها و بیماری ام‌اس را با تجویز داروهای گیاهی دست‌ساز درمان می‌کند. در ادامه معلوم شد او در زمینه فروش دارو و انواع تجهیزات پزشکی هم فعالیت دارد. با استعلام از سازمان نظام پزشکی مشخص شد او پزشک نبوده و طبابتش غیرقانونی است. ماموران با هماهنگی قضایی چند روز پیش به دفتر کار او در بلوار خیام مشهد اعزام و پزشک قلابی را دستگیر کردند. ده زن و مردکه برایش کار می‌کردند هم بازداشت شدند.

ماموران در بازرسی از این خانه 800 پماد، داروی گیاهی، وسایل و تجهیزات پزشکی با برند شرکت‌های مختلف کشف کردند. ماموران هنگام دستگیری این پزشک قلابی، مشاهده کردند افراد بسیاری که مشتریان وی هستند، برای خرید دارو و درمان بیماری صعب‌العلاج از استان‌های دیگری به آنجا آمده‌اند. تحقیقات اولیه نشان می‌داد، آنها از طریق تبلیغات اینترنتی پزشک با او آشنا شده‌اند.

در این مرحله مشخص شد پزشک قلابی به برخی از آنها که بیماری سرطان و ام‌اس داشته‌اند گفته که علاوه بر استفاده از داروهای دست‌ساز باید در حلقه عرفانی که او در آن عضو است، حضور یابند. همچنین باید این افراد را هیپنوتیزم کند در غیر این صورت ادامه درمانشان امکان‌پذیر نیست. آنها نیز برای ادامه درمان به خانه این پزشک آمده بودند تا در حلقه عرفانی حضور یابند و هیپنوتیزم شوند. برای این کار هم پول کلانی به وی پرداخت کرده بودند. ویزیت این پزشک قلابی 30 هزار تومان بود.

سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس‌پلیس فتای خراسان رضوی در این باره گفت: در ادامه پزشک قلابی در حالی به کلاهبرداری‌هایش از مردم و فروش داروهای دست‌ساز اعتراف کرده که همدستانش مدعی بودند فقط برای او کار می‌کردند و نمی‌دانستند او پزشک نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
من
-
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
۰
۰
این طور آدم ها را باید وارونه دار زد .
ali
-
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
۰
۰
اون ادم قلابی مقصر نیست مقصر اصلی قانونه كه برخورد جدی نمیكنه ،حالا چندنفر هم مردن به درك،این اقا جریمشو میده ومیره ...
م.
-
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
۰
۰
اشد مجازات برای كسی كه از این بیماران كه سخت ترین شرایط را تحمل میكنند ناجوانمردانه كلاه برداری كرده.

نیازمندی ها