وزیر خارجه آمریکا اقدام به حذف بخشی از فیلم کنفرانس خبری وزارت خارجه این کشور در مورد ایران را احمقانه خواند.
کد خبر: ۹۱۰۴۰۴
تغییر فیلم کنفرانس خبری درباره ایران احمقانه بود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سی‌ان‌ان، جان کری، وزیر خارجه آمریکا روز جمعه با انتقاد از تغییر عمدی فیلم کنفرانس خبری وزارت خارجه این کشور در مورد ایران این اقدام را احمقانه، خام و نادرست خواند.

وی از تصمیمش برای پیدا کردن فردی خبر داد که مسئول این اتفاق بوده است. وی در این باره به خبرنگاران گفت: مایلم بفهمم دقیقاً چه اتفاقی و به چه علت رخ داد.

وزارت خارجه آمریکا در پیامی از حذف بخشی از ویدئوی منتشر شده خود روی سایتش خبر داد اما از آن زمان تاکنون نام مقامی که این درخواست را کرده بود اعلام نشده است.

پیش از این وزارت خارجه آمریکا ضمن اذعان به حذف بخشهایی از اظهارات جنیفر ساکی در فیلم کنفرانس خبری مربوط به مذاکرات هسته‌ای ایران و آمریکا در سال 2013 میلادی، مدعی شده است که این اقدام را بر اساس دستور یک مقام ناشناس دولت اوباما انجام داده است.

جان کربی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در جمع خبرنگاران گفت: مقام‌های رسمی که این مسئله را مورد بررسی قرار داده‌اند، تصمیم گرفتند تا بخشهایی از این سخنان حذف شود.

پیش از این ادعاهای مختلفی از سوی مقام‌های وزارت خارجه آمریکا مطرح شده بود که بروز یک نقص فنی احتمالاً موجب از دست رفتن بخشهایی از سخنان جنیفر ساکی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها