گیلرمو دل تورو فیلم ساز مکزیکی تبار سینما با فاصله گرفتن از ژانر فانتزی، درام پررمزوراز و اجتماعی «قواره آب» را جلوی دوربین می برد.
کد خبر: ۹۰۲۹۲۷
مایکل شانون «قواره آب» را به هم می زند

به گزارش جام جم آنلاین ، مایکل شانون تازه ترین هنرمندی است که به جمع بازیگران این فیلم پیوسته است و اطلاعی از نقش او در آن، در دست نیست.

داستان فیلم در دهه 60 میلادی اتفاق می افتد و مشکلات سیاسی و اقتصادی آن دوران، در پس زمینه این داستان نقش بسیار مهمی ایفا می کنند.

در عین حال، جنگ سرد بین دو قطب شوروی و آمریکا در آن زمان، یکی ازمسائلی است که در طول داستان فیلم مطرح و کاراکترهای اصلی را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

خط محوری داستان «قواره آب»، در باره یک مرد بیمار عقب مانده است که در بیمارستان نگهداری می شود. پزشکان در حال مطالعه وضعیت این مرد عقب مانده هستند.

مرد بیمار در شرایط سخت و غم انگیزی قرار دارد و یکی از پرستاران کر و لال بیمارستان، تصمیم می گیرد او را از این وضعیت نجات دهد.

اما پرستار خیلی زود متوجه می شود بیرون از بیمارستان هم، این بیمارممکن است با خطرات زیادی روبرو شود و آن جا هم مکان امنی برای او نیست.

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، قبل از این سالی هاوکینز، اوکتاویا اسپنسر و مایکل استالبارگ برای بازی در نقش های مختلف «قواره آب» انتخاب شده اند.

فیلم نامه این درام اجتماعی توسط خود دل تورو نوشته شده و تهیه کنندگانش قصد دارند اواسط فصل تابستان، کلید فیلم برداری آن را بزنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها