بن کینگزلی بازیگر انگلیسی تبار و اسکار گرفته سینما، صدای خود را به انیمیشن «واترشیپ داون» قرض می دهد. این فیلم حال و هوایی خانوادگی و اکشن دارد.
کد خبر: ۹۰۰۵۷۹
کینگزلی صداپیشه می شود

به گزارش جام جم آنلاین ، همراه با او جیمز مک آوی هم دعوت به همکاری با این پروژه شده است. فیلم براساس داستان نوول معروف ریچارد آدامز ساخته می شود.

قبل از این چند نسخه سینمایی و تلویزیونی از این داستان معروف کلاسیک ساخته شده است. شنیده می شود نسخه جدید، حال و هوای تازه و متفاوتی خواهد داشت.

گفته می شود نسخه تازه و انیمیشنی «واترشیپ داون» تبدیل به یک مجموعه فیلم چهار قسمتی خواهد شد. اما فعلا فقط قسمت اول آن وارد مرحله تولید می شود.

این اکشن ماجراجویانه و خانوادگی به صورت محصول مشترک آمریکا و انگلستان تهیه می شود. هزینه تولید فیلم، حدود 50 میلیون دلار برآورد شده است.

قبل از این بازیگرانی مثل نیکلاس هولت، اولیویا کولمان، فردی فوکس و جان بویگا قرارداد همکاری با این انیمیشن را به عنوان صداپیشه امضا کرده اند.

داستان فیلم در باره یک جامعه کوچک از گروهی از خرگوش ها است، که در محل زندگی خود با دردسرها و مشکلات پیش بینی نشده ای روبرو می شوند.

این مشکلات آن ها را وادار به سفری تا جنوب انگلستان می کند. خرگوش ها به محلی به نام واترشیپ داون می رسند و آن جا را به عنوان مکان تازه زندگی انتخاب می کنند.

ولی در این محل هم آن ها با تهدیدات تازه ای روبرو می شوند. این بار خرگوش ها ترجیح می دهند ایستادگی کرده و با مشکلات و موانع مقابله کنند.

به نوشته امپایر آنلاین، نوام مورو برای کارگردانی قسمت اول مجموعه فیلم انیمیشنی «واترشیپ داون» انتخاب شده است. کار تولید فیلم، این هفته در انگلستان شروع می شود.

صنعت سینما در سال 1978 یک نسخه سینمایی از داستان ریچارد آدامز تهیه کرد. یک مجموعه تلویزیونی هم در سال 1999 تولید شد، که پخش آن تا سال 2001 ادامه داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها