«تماس تلفنی» تازه ترین فیلم سینمایی جان کیوزاک آماده نمایش شد. این فیلم حال و هوایی ترسناک و دلهره آور دارد، براساس داستان نوولی از استفن کینگ ساخته شده است.
کد خبر: ۸۹۹۴۵۱
دردسر «تماس تلفنی» برای جان کیوزاک

به گزارش جام جم آنلاین ، ساموئل ال جکسن بازیگر سیاه پوست سینما و ایزابل فورمن هم در این درام ترسناک و پررمزوراز حضور دارند.

کیوزاک در داستان فیلم در نقش کاراکتری به نام کلی ریدل بازی کرده است. او در حال پرواز به سمت خانه در فرودگاه بوستون است، تا به جمع خانواده بپیوندد.

اما یک تماس تلفنی مرموز و ناشناس به او و بقیه مسافران، آن ها را در معرض تهدید و مرگ قرار می دهد. کاراکتر کلی ریدل که سعی دارد خودش را از این مخمصه نجات دهد، با کاراکتر تام مک کورت همراه می شود.

مک کورت با بازی جکسن، آدمی مرموز است که رازی در سینه دارد. بزودی کلی ریدل به این کاراکتر مشکوک شده و تلاش می کند از دست او رهایی یابد.

تاد ویلیامز امر کارگردانی «تلفن ها» را به عهده دارد. اوفیلمش را بر مبنای فیلم نامه اقتباسی الی روث نوشته است. گفته می شود تهیه کنندگان فیلم، امتیاز برگردان سینمایی نوول کینگ را به مبلغ 6 میلیون دلار خریداری کرده اند.

به نوشته امپایر آنلاین، نوول های استفن کینگ طرفداران زیادی در صنعت سینما دارد و هر چند وقت یک بار، یکی از آن ها سر از پرده سینماها درمی آورد.

آخرین دیدار تماشاگران سینما با جان کیوزاک در درام اجتماعی «چی- راگ» در سال گذشته میلادی بود. او در این فیلم در نقش یک کشیش ظاهر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها