دومین قسمت درام اجتماعی و دلهره آور«زور» هم ساخته می شود. جان آبراهام بازیگر اصلی قسمت اول، با قسمت دوم آن هم همکاری دارد.
کد خبر: ۸۹۹۰۷۶
«زور» گویی تازه جان آبراهام

به گزارش جام جم آنلاین ، کل صحنه های فیلم در لوکیشن های تازه ای فیلم برداری خواهد شد، که قبل از این در هیچ فیلم سینمایی مورد استفاده قرار نگرفته است.

از آن جا که این لوکیشن ها جزو مراکز توریستی به حساب می آیند، گروهی از ماموران پلیس محلی کار محافظت از گروه سازنده فیلم را به عهده خواهند داشت.

به گزارش سایت ایندیا اف ام، کلید فیلم برداری «زور 2» هفته آینده زده می شود. تهیه کنندگان فیلم، اوایل بهار سال 2017 را به عنوان زمان نمایش عمومی آن تعیین کرده اند.

در حال حاضر، اطلاعی از خط اصلی داستان قسمت دوم در دست نیست اما جان آبراهام در آن دوباره در نقش یک پلیس سخت کوش و وظیفه شناس بازی می کند.

سوناکشی سینها بازیگر مطرح بالیوودی نقش مقابل جان آبراهام را در این درام پرتنش به عهده دارد. آبینای دیو هم کارگردان آن است.

نسخه اصلی که با استقبال منتقدان و تماشاگران سینما روبرو شد، نیشیکات کانات را در مقام کارگردان داشت. علت عدم همکاری او با قسمت دوم فیلم مشخص نیست.

قسمت اول در سال 2011 به روی پرده سینماهای هند رفت ودو برار هزینه تولید خود یعنی 5 میلیون دلار فروش کرد. منتقدان بازی آبراهام را در آن تحسین کردند.

این فیلم نسخه دوباره سازی شده و هندی زبان یک فیلم بسیار موفق تامیلی به همین نام بود. نسخه تامیلی زبان فیلم در سال 2005 به نمایش عمومی درآمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها