سردار حسین ساجدی نیا با اشاره به نزدیکی چهارشنبه آخر سال و آغاز فعالیت های قاچاقچیان و فروشندگان مواد محترقه از خانواده ها خواست تا توجه بیشتری به فرزندان خود داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۹۱۱۹
آماده باش پلیس پایتخت برای تامین امینت چهارشنبه سوری

به گزارش جام جم آنلاین ، فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به نزدیکی چهارشنبه آخر سال و حوادث و سوانح دلخراش و عواقب تلخ ناشی از انفجار مواد محترقه در این ایام گفت: با توجه به آمار ، هر ساله شاهد قربانی شدن کودکان و نوجوانانی هستیم که بدون اطلاع از عواقب و صدمات جبران ناپذیر بازی و استفاده از مواد محترقه، سلامتی و شادی خود و خانواده شان را به خطر انداخته و یک عمر پشیمانی را برای خود به بار آورده اند.


وی از خانوده ها خواست تا ضمن کنترل و نظارت بر فرزندان خود آنها را از خطرات مواد منفجره و آتش زا آگاه کرده و آنان را از بازی با چنین موادی برحذر دارند.

این مقام ارشد انتظامی همچنین از جوانان و نوجوانان خواست تا با فکر کردن به عواقب تلخ بازی با مواد محترقه، آسایش و آرامش را از خود و شهروندان سلب نکرده و شادی و سلامتی خود را فدای استفاده از مواد محترقه نکنند.

سردار ساجدی نیا افزود: به استناد قانون مجازات اسلامی ، هر گونه قاچاق، خرید و فروش مواد محترقه به طور غیرمجاز جرم محسوب و مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم می شود.

رئیس پلیس پایتخت تاکید کرد: مجموعه انتظامی تهران بزرگ با آمادگی کامل و انجام اقدامات اطلاعاتی جهت شناسایی و دستگیری افرادی که در زمینه تهیه، تولید و توزیع مواد محترقه فعالیت می کنند، تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا این روز با امنیت کامل و رضایت خاطر مردم سپری شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مزاحمت و دیگر موارد مشکوک در زمینه تهیه و توزیع مواد محترقه مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها