سردار نقدی در گردهمایی مسئولان بسیج دانشجویی:

رهبری اجازه دهند 500 سردار در جبهه دفاع از حرم حاضر می‌شوند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دیپلماسی که فضا را برای بیشترین امتیازگیری دشمن محیا کند لایق نیست، گفت: در حین مذاکره با دشمن می‌گویند حتی آب خوردن‌ ما در گرو مذاکرات است یعنی وضع ما آنقدر خراب است که دشمن هر چه می‌خواهد می‌تواند از ما امتیاز بگیرد.
کد خبر: ۸۸۰۴۷۵
رهبری اجازه دهند 500 سردار در جبهه دفاع از حرم حاضر می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین، سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در گردهمایی 3 هزار نفری مسئولان بسیج دانشجویی کشور در مصلای امام خمینی(ره) تهران گفت: برخی می‌گویند امروز زمان صلح امام حسن (ع) است. در حالی که امروز اگر رهبری اجازه دهد تا غروب نشده نه سرباز و نه رزمنده بلکه 500 سردار ما در جبهه دفاع از حرم حاضر می‌شوند آیا امام حسن (ع) چنین نیروهایی را داشت؟ آیا امام حسن (ع) جوانانی را داشت که هر روز نامه می‌نوشتند و برای رفتن به جبهه‌ها التماس می‌کردند؟ آیا امام حسن (ع) چنین قوا و چنین شجاعان و شیران بیشه اسلام را داشت که با پای برهنه و نان خشک در یمن در برابر آمریکا ایستادند و «آخ» نگفتند.

نقدی ادامه داد: مردم شجاع عراق که تکفیری‌ها را به خاک ذلت کشاندند و دست‌های بلند قدرت اسلام و نفوذ روز افزون قدرت اسلام در زمان امام حسن (ع) بود؟

نقدی خاطر نشان کرد: می‌گویند با دیپلماسی می‌توانیم حق‌مان را بگیریم و ما دیپلماسی بسیار بالایی داریم، آن دیپلماسی که فضا را برای بیشترین امتیازگیری دشمن مهیا کند لایق است؟ کسی که شاگرد کلاس اول مدرسه دیپلماسی است و الفبای دیپلماسی را می‌داند این مسئله را می‌فهمد که در حین مذاکره با دشمن حتی اگر جیبش خالی باشد باید خود را پولدار نشان دهی. بعد اینکه در اوج مذاکرات می‌گویند خزانه خالی است این دیپلماسی موفق است؟

بچه می‌ترسانید؟

وی اضافه کرد: کسی که می‌گوید اگر آمریکا یک دکمه فشار می‌دهد کل نیروهای مسلح ما نابود می‌شود از دیپلماسی چیزی‌ می داند؟ دکمه کجا بود؟ در اوج مبارزه با حریف بچه می‌ترسانید؟

نقدی اظهار داشت: در اوج مذاکرات که باید ضعف‌ها را مخفی کنیم می‌گوییم آب خوردن ما هم در گرو مذاکرات است. یعنی به دشمن پیام می‌دهیم که هر چقدر دوست داری از ما امتیاز بگیر زیرا وضع ما بسیار خراب است.

وی افزود: اینکه همه روابط خود با سایر کشورها را در مذاکره با آمریکا بلوکه کنیم دیپلماسی موفق است؟ دیپلماسی این است که وقتی روس‌ها با اروپا مشکل دارند ما که کارخانه‌های لبنیات بسیاری داریم بتوانیم بازارشان را در اختیار بگیریم. در حالی که ما 1700 تن سیب‌زمینی را هم چال می‌کنیم، انبوه تولیدات مواد غذایی ما به دنبال بازار صادرات است آنگاه به جای اینکه بازار روسیه را پر کنیم رسما می‌گوییم ما گاز شما را تامین می‌کنیم.

وی اضافه کرد: روسیه با ترکیه به خاطر حمله به جنگنده خودش به مشکل خورد و بازارها را بر روی ترکیه بست و ما با فکر کردن به اشتغال جوانانمان و بازاریابی برای انبوه مواد غذایی و کشاورزی‌مان می‌توانستیم بازار روسیه را بگیریم.

نقدی گفت: دیپلماسی این است که وقتی گشایشی حاصل شد اولین قرارداد بزرگمان را با همان کسانی که بیشترین دشمنی را با ما کردند ببندیم؟ در این صورت که به دنیا گفته‌ایم هر کس ما را بیشتر اذیت کند بهترین قرارداد را با او می‌بندیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: قبلا کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا در سخنرانی‌هایشان بر دیگری سبقت می‌گرفتند که بگویند ما زودتر با ایران دوست می‌شویم ولی امروز می‌گویند ما زودتر ایران را می‌زنیم.

وی با بیان اینکه پس از برجام 4 قانون علیه ایران تصویب شده و 11 قانون و لایحه قانونی در دست تصویب است گفت: آمریکا 2 میلیارد و 308 میلیون دلار در بودجه سال 2016 برای براندازی و دموکراتیزه‌کردن ایران و چند کشور دیگر تصویب کرده است، یعنی انتخابات ایران، رئیس‌جمهوری ایران و دولت ایران کشک است و اینجا دموکراسی نیست یعنی می‌خواهند بگویند ما از امریکا برای شما دموکراسی می‌آوریم، آیا آمریکا حق دارد برای براندازی یک نظام بودجه بگذارد؟

چرا 15 هزار کارخانه ما تعطیل است؟

وی ادامه داد: چرا 15 هزار کارخانه ما تعطیل است، چرا کارخانه‌ها از دانش دانشگاه‌ها بِی‌خبر هستند. چه کسی باید این پیوند را برقرار کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: کارخانه نشاسته‌گیری از سیب‌زمینی سال‌هاست برای اختلاف مالی با بانک‌ها تعطیل است فقط برای افراد رد صلاحیت شده باید از آقا حکم حکومتی بگیریم؟ یک بار هم می‌توانیم برای رفع موانع اقتصادی حکم حکومتی بگیریم.

وی افزود: ده‌ها میلیارد برای کارخانه نشاسته‌‌سازی از سیب‌زمینی سرمایه‌گذاری کردیم آنگاه کارخانه را فعال نمی‌کنیم و سیب‌زمینی‌ها را چال می‌کنیم اینها باید با مدیریت صحیح درست شود نه رابطه با آمریکا.

وی در پایان خطاب به جوانان دانشجوی بسیجی گفت: دغدغه‌های ولایت را نباید دست کم بگیریم و باید برای تحقق تمام دغدغه‌های ولایت تلاش کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها