رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جاده بغداد- سامرا که هیات پارلمانی ایران از آن عبور کرد کاملا امن است اما شرایط شهر سامرا هنوز عادی نیست.
کد خبر: ۸۷۶۴۵۷
روایت لاریجانی از سامرا و جاده ‌های آن

به گزارش جام جم آنلاین، علی لاریجانی در حاشیه بازدید از مضجع شریف امامین العسگرین (ع) گفت: بنده بعد از انفجار حرمین العسگرین بنده به سامرا سفر داشتم و از نزدیک در جریان بازسازی آن قرار داشتم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اکنون پس از سالها ، بازسازی و توسعه حرم با سرعت خوبی پیش رفته است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:‌ در مجموع تلاش خوبی برای بازسازی و توسعه حرم و امور زیر بنایی و عمرانی آن انجام شده است، اما هنوز نیازمند سرمایه گذاری بیشتری است. خوب است افرادی که از تمکن مالی برخوردارند و می‌توانند، به بازسازی و توسعه حرم امامین العسگرین که خیلی غریب هستند کمک کنند.

وی وضعیت امنیت سامرا را مورد اشاره قرار داد و افزود: بعد از عملیات اولیه داعش به سامرا که مشخص بود کاملا ناگهانی بود و مردم و نیروهای نظامی عراق آمادگی مقاومت نداشتند عراقی‌ها به خودشان آمدند و براوضاع مسلط شدند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جاده بغداد- سامرا نیز کاملا امن است البته شرایط شهر سامرا هنوز عادی نیست ولی در کل امنیت سامرا وجاده‌های منتهی به شهر کاملا برقرار است. امیدوارم به زودی بقیه بخش‌های اشغال شده که هنوز در اشغال داعش است توسط نیروهای عراقی پس گرفته شود تا مردم از این وضعیت خلاص شوند.

منبع:ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها