رئیس پلیس آگاهی استان فارس خبر داد:

زن و شوهر کلاهبردار به آخر خط رسیدند

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات «فتا» استان فارس گفت: فردی که با انتشار آگهی جعلی فروش طوطی سخنگو در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری از 14نفر کرده بود با تلاش مامورین انتظامی دستگیر شد.
کد خبر: ۸۷۲۲۳۶
اخاذی با آگهی فروش طوطی سخنگو

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ موسی حسینی افزود: طی چند روز اخیر تعدادی از شهروندان شیرازی با مراجعه به پلیس 'فتا' فارس خبر از یک آگهی مبنی بر فروش یک طوطی سخنگو دادند.

سرهنگ حسینی افزود: پس از تماس افراد به این فروشنده ، وی درخواست واریز 50درصد مبلغ واقعی را نموده که با توجه به ارزان بودن نرخ و تطمیع خریداران تعداد 14 نفر به درخواست وی پاسخ داده و مبلغ را به حساب متهم واریز می کنند.

وی ادامه داد: متهم پس از دریافت مبلغ واریزی به تلفن های مالباختگان پاسخ نداده و شماره آنها را بلک لیست گوشی قرار داده است.

سرهنگ حسینی گفت: مالباختگان پس از تشکیل پرونده و ارائه دستور قضایی به این پلیس مراجعه کردند که با توجه به افزایش تعداد شاکیان این پرونده بلافاصله پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت و متهم طی مدت 24 ساعت شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی گفت : متهم در ابتدا نسبت به اتهام انتسابی ابراز بی اطلاعی کرد که پس از دیدن مستندات و ادله دیجیتال لب به جرم خود اعتراف کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها