رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید مهلت ثبت نام با آزمون و بدون آزمون دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد این دانشگاه تا 16 دی ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۳۲۲
مهلت ثبت نام ارشد و دکتری آزاد تمدید شد

به گزارش جام جم آنلاین، بهروز دانشنیان اظهار داشت: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که علاقه مند به ثبت نام حضور در آزمون ورودی دوره های دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 هستند؛ اما تاکنون برای این امر اقدام نکرده اند؛ مهلت ثبت نام تا ساعت 24 روز چهارشنبه 16 دی ماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه به دلیل استقبال بسیار خوب و تقاضای زیاد داوطلبان مهلت ثبت نام تمدید شد، افزود: بر همین اساس به تمامی داوطلبان یادشده اکیدا توصیه می شود که در مهلت تمدید شده با مراجعه به سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org و پس از مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت نام برای شرکت در این آزمون ها اقدام کنند.

وی با اشاره به توزیع کارت آزمون دکتری تخصصی از ششم تا هشتم بهمن ماه، گفت: آزمون دکتری تخصصی 9 بهمن ماه سال جاری و آزمون کارشناسی ارشد 6، 7 و 8 خرداد ماه سال 95 برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها