فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری فردی که با سوء استفاده از اطلاعات بانکی پدربزرگش، مبلغ 77 میلیون و 200 هزار ریال را به صورت غیر مجاز از حساب وی برداشت کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۴۳۸
نوه‌ای که حساب پدربزرگش را خالی کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمدنوربخش گفت:با توجه به دریافت شکایتی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان بررسی موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی فنی کارشناسان پلیس فتا از حساب شاکی پرونده مشخص شد مبلغ 77 میلیون و 200 هزار ریال به صورت غیر مجاز طی چند تراکنش از حساب وی برداشت شده است.

سرهنگ نوربخش با اشاره به انجام اقدامات تخصصی کاراگاهان پلیس فتا، از شناسایی عامل برداشت غیر مجاز خبر داد و گفت: این فرد که نوه شاکی بوده پس از دستگیری توسط پلیس ،در تحقیقات فنی به این موضوع اشاره کرده که با توجه به اینکه رمز عابر بانک پدربزرگ وی در کنار کارت بانکی او بوده ،با برداشتن آن اقدام به برداشت غیر مجاز به مبلغ 77 میلیون و 200 هزار ریال کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی، از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از فرصت طلبی افراد سودجو، رمز عبور و اطلاعات حساب بانکی خود را به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار ندهند و با تغییر دوره ای رمز عابر بانک خود ضریب امنیت آن را بالا ببرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها