انگشتان دست کارگر میان سالی به هنگام کار با میکسر بتن ریز، در میان این دستگاه مانده و به شدت دچار آسیب شد.
کد خبر: ۸۶۷۱۱۱
دست کارگر در دستگاه بتن ریز گیر کرد + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در پی تماس شهروندان و کارگران با سامانه 125 مبنی بر گیر کردن دست شخص در دستگاه بتن ریز، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، ساعت 13:18 دقیقه روز گذشته، آتش نشانان ایستگاه 10 به همراه گروه امداد و نجات 18 را به خیابان مرزداران، خیابان سپهر اعزام کرد.

مدیر منطقه 2 آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضور داشت، در این باره اظهار داشت: کارگر 47 ساله ای در یک پروژه شهری سرگرم کار بود که ناگهان دست راست وی در میان دستگاه بتن ریز گیر کرد و دیگر خارج نشد.

علی امینی با اشاره به آسیب دیدگی شدید انگشتان دست این کارگر، افزود: آتش نشانان بلافاصله در محل حادثه حضور یافته و در شرایط بسیار دشوار در داخل کانال زیرزمینی، با استفاده از دستگاه برش موفق شدنددست این کارگر شرکت پیمانکاری را آزاد کردند.

وی علت وقوع این گونه حوادث را بی احتیاطی و رعایت نکردن موازین ایمنی دانست و خاطرنشان کرد: کارگر مصدوم بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

این مدیر آتش نشانی در این خصوص به کارگران توصیه کرد که در هنگام کار با این گونه دستگاه ها و ماشین آلات حتما باید از هوشیاری و دقت عمل بالایی برخوردار باشند و در هنگام خستگی و خواب آلودگی از انجام کار با این دستگاه ها جدا خودداری کنند.

- - --

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها