مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد

پرداخت هزینه گاز بها مدارس در صورت داشتن مشکل مالی

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به روشن شدن سامانه گرمایشی مدارس از ۱۵ آبان ماه گفت: مدارسی که در پرداخت هزینه گاز بها مشکل دارند، به ادارات آموزش و پرورش مناطق خود مراجعه کنند.
کد خبر: ۸۶۳۳۷۳
پرداخت هزینه گاز بها مدارس در صورت داشتن مشکل مالی

اسفندیار چهاربند در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این پرسش که «آیا به مدارسی که در فصل سرما هزینه لازم برای روشن شدن سامانه گرمایشی را ندارند، کمک می‌کنید؟»، اظهار داشت: در رابطه با استفاده از سامانه گرمایشی در فصل سرما هیچ محدودیتی برای استفاده از این وسایل نیست.

وی افزود: مدارس در صورت مشکل برای تأمین منابع مالی پرداخت سوخت می‌توانند، از طریق ادارات آموزش و پرورش مربوطه خودشان عمل کنند و توصیه می‌کنیم با توجه به درجه برودت هوا با حفظ درجه بین 18 تا 22 درجه حرارت دما در کلاس‌های درس برای حفظ سلامت دانش‌آموزان استفاده شود.

چهاربند در پاسخ به این پرسش که «آیا زمان خاصی برای روشن شدن سامانه گرمایشی مدارس در نظر گرفته‌اید؟»، خاطرنشان کرد: معمولاً حسب وضعیت آب و هوایی در سالهای گذشته دهم تا ۱۵ آذرماه زمان روشن شدن این سامانه گرمایشی بود اما امسال با توجه به سرمای زودرس در کشور از 15 آبان ماه درباره استفاده از این وسایل گرمایشی تأکید داشتیم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: مدارسی که مشکل پرداخت گاز بها دارند می‌توانند به ادارات مناطق آموزش و پرورش برای کمک به این موضوع مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها