مردی که با ایجاد صفحه در شبکه اجتماعی «تانگو» با نام دختری اقدام به دریافت عکس و سپس اخاذی می کرد در عملیات کارشناسان پلیس فتا کرمانشاه شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۸۵۷۴۲۰
اخاذی پسر دختر نما به نام ازدواج موقت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: شخصی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و از مزاحمت و اخاذی اینترنتی شکایت داشت لذا بررسی پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ علی شفیعی افزود: در تحقیقات اولیه شاکی اظهار داشت از طریق شبکه اجتماعی تانگو با فردی با عکس و نام دختر که حاضر به انجام ازدواج موقت بوده آشنا شده و پس مدتی مجرم اعتماد وی را جلب و در پی آن تعدادی عکس و اطلاعات خصوصی بین آنان رد و بدل شده است و در ادامه فرد مجرم بیان داشته در صورتی که مبلغی پول را به حسابش واریز نکند تصاویرش را در اینترنت منتشر خواهد کرد، شاکی در ابتدا مبلغ را پرداخت کرده و در ادامه چون مجرم مبالغ بیشتری را تقاضا کرده است به همین دلیل با طرح شکایت به پلیس فتا مراجعه تا از اخاذی های بیشتر جلوگیری شود.

وی اظهار داشت: پلیس با یک سری اقدامات سایبری شبانه روزی و بررسی صفحه متهم، مظنون را که پسری جوان، با مدرک سیکل و شغل کارگری بود را در یکی از شهرستان های استان کرمانشاه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و تحت بازجویی قرار دادند.

سرهنگ شفیعی با اشاره به این که دیگر شاکیان شناسایی و پرونده تکمیل شده به همراه متهم به دادسرا تحویل داده شد، افزود: متهم پس از دستگیری به بزه انتسابی اعتراف و اذعان داشت خود را زن صیغه ای معرفی و با مردهایی که از نظر مالی مناسب بودند در شبکه اجتماعی تانگو دوست و پس از اغفال از آنان اخاذی می کرد.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه به کاربران توصیه کرد با اعتماد بی جا به افرادی که در فضای مجازی با آن ها آشنا می شوند، آبرو و حیثیتشان را به خطر نیندازند زیرا مجرمان با چهره هایی موجه و پیشنهادهایی فریبنده در کمین هستند تا آبرو و اموال دیگران را به تاراج ببرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها