رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: 106 سارق سابقه دار و حرفه ای در قالب 22 باند سرقت که در سطح شهر تهران فعالیت می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۲۰۵۴۱
دستگیری 106 سارق حرفه ای در تهران

سردار عباسعلی محمدیان روز دوشنبه در نشست خبری افزود: 79 نفر از دستگیرشدگان، سارقان خشن و زورگیر هستند.

وی گفت: این سارقان در سطح شهر تهران فعالیت داشته و در شش شهر مختلف در حاشیه تهران، استان البرز، محدوده غرب و شرق استان تهران و نیز یک شهر شمالی کشور شناسایی و دستگیر شدند.

سردار محمدیان افزود: سارقان زورگیر بطور گروهی و با استفاده از یک، دو یا سه موتور سیکلت اقدام به کیف قاپی و سرقت در سطح شهر تهران می کردند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه 27 نفر از دستگیر شدگان مالخر هستند گفت: یکی از این افراد هنگام دستگیری در محل زندگی خود پا به فرار گذاشت که از پشت بام طبقه سوم منزل مسکونی خود سقوط کرد و مصدوم شد.

وی افزود: در جریان کشف و بازرسی از منزل این مالخر یک دستگاه ذوب طلا، قالب و متعلقات آن کشف و ضبط شد.

سردار محمدیان خاطرنشان کرد: این مالخر با استفاده از این دستگاه، طلاهای خریداری شده از سارقان را ذوب کرده و به صورت شمش به فروش می رساند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه دستگیر شدگان از سارقان حرفه ای هستند افزود: چند نفر از دستگیرشدگان هنوز به سن قانونی نرسیده اند اما بیشتر آنان 20 تا 28 سال سن دارند.

وی گفت: یک نفر از سارقان که اقدام به سرقت با استفاده از سلاح گرم کرده بود نیز محل اختفاء سلاح خود را اعلام کرد که این سلاح توسط ماموران کشف و ضبط شد.

سردار محمدیان افزود: در ادامه این عملیات یک قبضه سلاح شکاری توسط ماموران از خانه سارق دیگری کشف و ضبط شد.

وی گفت: در این عملیات 600 نفر از ماموران نیروی انتظامی در قالب 110تیم عملیاتی، در مدت چهار ساعت موفق به دستگیری سارقان شدند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
چه فایده
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
۰
۰
چه فایده وقتی بعد از یه مدت پذیرایی تو زندان آزاد میشن مگه تو شرع اسلام نباید دست این دزدها كه بار چندمشونه قطع كرد ما منتظر اجرای قانون هستیم
م .ل
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
۰
۰
سلام به بچه های نیروی انتظامی خداقوت انشاالله
ولی مشكل درقانون است كه قانون گذارنوشته این افراددرزندان درسشان راكامل كرده وبرمیگردنندبیشترمزاحمت ایجادمی كنندباارازل وعوباش راعدام كردتاشاهداینگونه مسائل نباشیم چقدرپلیس بی گناه شهیدیامجروع شودبست است
ولی چرا اجرای احكام با مشكل مواجه است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نیازمندی ها