شکار مشتریان عابربانک ها با تهدید چاقو

باند «دنی تیز» منهدم شد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت از انهدام باند سرقت «دنی تیز» و کشف 91 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان پاکدشت خبر داد.
کد خبر: ۸۲۵۲۸۱
باند «دنی تیز» منهدم شد

سرهنگ سلمان آدینه‌وند امروز در مراسم تقدیر از اصحاب رسانه و خبرنگاران جنوب شرق استان تهران گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در کنار استقرار امنیت در جامعه به دنبال پیشگیری از وقوع جرم با استفاده از اطلاع‌رسانی و افزایش اطلاعات عمومی و انتظامی مردم است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین عرصه‌های اطلاع‌رسانی و آگاهی مردم خبرنگاران و رسانه‌ها هستند که خوشبختانه اصحاب رسانه جنوب شرق استان تهران در پوشش اخبار نیروی انتظامی بهترین عملکرد را ارئه کردند.

سرهنگ آدینه‌وند در ارتباط با وضعیت امنیتی و انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: شهرستان پاکدشت دارای موقعیت جغرافیایی و بافت فرهنگی و انسانی خاصی است و با حمایت دستگاه قضا و مسئولان نهادهای مختلف از لحاظ استقرار امنیت و پبشگیری از جرم در وضعیت مناسبی قرار دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت به نقش مسائل فرهنگی و اجتماعی در بروز جرم در جامعه اشاره کرد و افزود: دولت با ایجاد اشتغال، برنامه‌های فرهنگی مسئول اصلی تولید امنیت در جامعه است و پلیس نیز مسئولیت استقرار امنیت و نظم در جامعه را برعهده دارد بنابراین باید به نقش همه ارگان‌ها در امنیت جامعه توجه شود.

وی به عملکرد نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت از ابتدای سال 94 اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های مستمر نیروی انتظامی و ورود پلیس‌های تخصصی از ابتدای سال بیش از 91 کیلوگرم انوع مواد مخدر در شهرستان پاکدشت کشف شد که در این رابطه نیز پنج باند توزیع مواد افیونی نیز متلاشی شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت افزود: کشف و انهدام باند ساخت تجهیزات ماهواره‌ای، انهدام هفت باند سرقت خودرو و کشف 17 هزار لیتر انواع سوخت قاچاق از مهم‌ترین اقدمات نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت از ابتدای سال 94 است.

سرهنگ آدینه‌وند به دستگیری اعضای باند سرقت از مردم اشاره کرد و یادآور شد: چند سارق سابقه‌دار به سرکردگی فردی به نام مستعار «دنی تیز» با ایستادن در برابر عابر بانک‌ها و بانک‌های شهرستان اقدام به شناسایی افرادی که پول نقد زیادی همراه داشتند می‌کردند و سپس با زورگیری اقدام به سرقت از مردم می‌کردند که در نهایت با تلاش پلیس پاکدشت اعضای باند دستگیر شدند.

وی تاکید کرد: این باند سرقت و زورگیری که متشکل از سه نفر از مجرمان سابقه‌دار بود در تحقیقات فنی پلیس به 30 فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت دستگیری سه سارق خودرو با اعتراف 10 فقره سرقت، انهدام و شناسایی باند قاچاق سیگار و دستگیری چهار سارق منزل و کیف قاپ را از مهم‌ترین اقدامات نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت از ابتدای سال 94 دانست.

سرهنگ آدینه‌وند به برنامه‌های مشاوره‌ای در کلانتری‌های شهرستان پاکدشت اشاره کرد و افزود: با رویکرد جدید ناجا تیم‌های مشاوره‌ای انتظامی و اجتماعی در کلانتری‌ها مستقر شدند که در نهایت 20 درصد پرونده‌ها در خود محل کلانتری‌های پاکدشت حل و فصل می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها