فرمانده نیروی زمینی ارتش:

نباید به آمریکا خوشبین بود

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: شاید آمریکا در 1+5 توافقاتی با ما کند اما به این دشمن نباید خوشبین باشیم.
کد خبر: ۸۱۴۴۷۱
نباید به آمریکا خوشبین بود

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در مراسم محفل انس با قرآن کریم در کوی سازمانی شهید رنجبر آموزشگاه نظامی جوادالائمه (ع) نیروی زمینی ارتش ضمن اشاره به برکات ماه مبارک رمضان افزود: در بسیاری از ادعیه ماه مبارک رمضان از خداوند می خواهیم که ما را از آتش حفظ کند. این چه آتشی است که اینگونه از خداوند خاضعانه می خواهیم ما را نجات دهد؟ یک آتش همین است که خداوند برای کافران و ستمکاران فراهم کرده است، آتشی هم هست که سوزاننده تر است و آن قهر، خشم و غضب خداوند است. اگر کسی خدا را فراموش کند خدا هم او را فراموش می کند. این همان است که حضرت علی(ع) در دعای کمیل می فرماید؛ خدایا من عذاب تو را تحمل می کنم اما دوری تو را نمی توانم تحمل کنم.

وی افزود: سفارش شده در ماه مبارک رمضان خود را به خدا نزدیک کنیم و از خداوند بخواهیم زیرا دستی که در این ماه به درگاه خداوند بلند می شود، خالی برنمی گردد. جوانان عزیز را توصیه می کنم که از این ماه عزیز استفاده لازم را بکنند.

فرمانده نیروی زمینی گفت: حضرت علی(ع) جمله ای دارند که می فرمایند، از دشمنت پرهیز کن بویژه دشمنی که با تو از در صلح و دوستی وارد می شود، چون دشمن می خواهد خود را به تو نزدیک کند که غفلت ایجاد کند، مبادا به دشمن خوش گمان باشید.

امیر پوردستان افزود: وقتی که دشمن خواستار صلح است از او بیشتر باید بترسیم. شاید آمریکا در 1+5 توافقاتی با ما کند اما به این دشمن نباید خوشبین باشیم.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند من به آمریکا خوشبین نیستم، چرا خوشبین نیستند؟ چون دشمنی آنها با ما ریشه ایست. چون ما دنبال حق هستیم، ما دنبال آزادی ملت ها هستیم ولی آنها دنبال استثمار و به بند کشیدن ملت ها هستند.

فرمانده نیروی زمینی افزود: اگر می بینیم که در کشورهای غرب و شرق آسیا و شمال آفریقا حرکت های بیداری اسلامی آغاز شده همه به خاطر درسی است که ملت ها از انقلاب اسلامی ایران گرفته اند و آمریکا از این قضیه ناراحت است و نمی خواهد که جمهوری اسلامی ایران نورافشانی کند.

امیر پوردستان گفت: دشمنان ما وقتی دیدند از طریق جنگ سخت کاری نتوانستند از پیش ببرند بدنبال جنگ نرم هستند. امروز حدود سه هزار شبکه علیه جمهوری اسلامی ایران توطئه و میلیاردها دلار هزینه می کنند. همین اینستاگرام، وایبر و شبکه های اجتماعی که به راحتی در دسترس جوانان ما است، هزینه های سرسام آوری دارد اما به رایگان در اختیار ما می گذارند، چرا، به خاطر اینکه سبک زندگی و مسیر زندگی ما را عوض کنند، باید مراقب دشمن که جنگ نرم را در پیش گرفته باشیم.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها