دختر صدام دیکتاتور معدوم عراق، در واکنش به خبر مرگ "طارق عزیز" مدعی شد که او درحالی مرد که در مقابل ستمگران ایستاده بود !
کد خبر: ۸۰۵۰۳۶
واکنش دختر صدام به خبر مرگ "طارق عزیز"

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به نقل از سایت خبری رأی الیوم، "رغد" با تسلیت مرگ طارق عزیز به خانواده‌اش و طلب بخشش و مغفرت برای او، ادعا کرد که وی درحالی مرد که در مقابل ستمگران ایستاده بود.

محافل عراقی دختر صدام را که در اردن ساکن است، به حمایت از بعثیهای باقیمانده جهت ایجاد آشوب و ناآرامی در این کشور متهم می کنند.

طارق عزیز که نام واقعی او "میخائیل یوحنا" بود در سال 1936 متولد شد. وی پس از فارغ التحصیلی در رشته زبان انگلیسی از دانشکده ادبیات دانشگاه بغداد، بعنوان یک روزنامه نگار مشغول به کار شد ولی پس از مدتی به حزب بعث پیوست.

داعش کودکان را به جنگ می فرستد

ساکنان موصل خبر داده‌اند که داعش کار آموزش نخستین گروه از کودک سربازان خود را برای پیوستن به جبهه‌های جنگ به پایان رسانده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آلمان، ساکنان شهر موصل می‌گویند که داعش امروز (شنبه) هزار پسر بچه را از مراکز آموزش نظامی خود فارغ التحصیل کرده که دوره آموزش آنها شش ماه به طول انجامیده است. این کودکان علاوه بر آموزش‌های نظامی، آموزش اصول عقیدیتی و تکفیری داعش را نیز گذرانده‌اند.

گروه تروریستی داعش از نوجوانان به عنوان ابزاری مهم در جنگ‌های خود استفاده می‌کند و آن‌ها را در بسیاری از آنها در عملیات‌های اطلاعاتی، انتحاری، تک تیراندازی و نگهبانی استفاده می‌کند.

انگلیس به دنبال تجزیه عربستان

یک پایگاه تحلیلی روسی از طراحی نقشه تجزیه عربستان سعودی توسط انگلیس سخن به میان آورد و پیش بینی کرد عربستان سعودی در دو تا سه سال آینده تجزیه شود.

به گزارش ایرنا، پایگاه تحلیلی 'ایران.رو ' که بطور تخصصی به مسائل مرتبط با ایران می پردازد، امروز (شنبه) در مقاله ای به قلم 'ولادیمیر آلکسییف' نوشت: اگر آل سعود به ماجراجویی های جنگی خود ادامه دهد و کشور را از درون هم تضعیف کند و همچنین اگر با آمریکا مشاجره کند و به تشدید اختلافات و رویارویی ها با ایران و عراق بپردازد، فروپاشی عربستان سعودی تا دو - سه سال آینده بعید نیست.

این رسانه روسی ضمن نتیجه گیری فوق نوشت: 'صرف نظر از تغییرات اخیر در هیات حاکمه عربستان سعودی که در مقام های عالی این کشور نمایندگان نسل جوان قرار گرفته اند و این پادشاهی اصولاً باید در مسیر اصلاحات و به روزآوری گام بر دارد.

اما این اقدامات نه از قوت بلکه از ضعف نسل جدید رهبران عربستان سعودی حکایت دارد که با آتش بازی کرده و کشور را به فروپاشی و تجزیه سوق می دهند زیرا فرماندهان ارتش، رهبران قبایل و شیوخ گروه های سیاسی این پادشاهی، از تشدید سیاست ها و اقدامات تجاوزکارانه و بی اعتبار آل سعود پشتیبانی نمی کنند.

اعلام جهاد داعش علیه طالبان

فرمانده داعش در افغانستان گروه طالبان را نماینده سازمان اطلاعات نظامی پاکستان خواند و علیه این گروه اعلام جهاد کرد.

خبرگزاری 'طلوع نیوز' افغانستان روز شنبه اعلام کرد که 'عبدالرحیم مسلم دوست' که خود را فرمانده گروه داعش اعلام می کند گفته است که طالبان نماینده «آی اس آی» بوده و جهاد علیه این گروه واجب است.

براساس این گزارش مسلم دوست همچنین گفته است که هرکسی در برابر داعش بجنگد کشته خواهد شد.

از یک سال گذشته به این طرف ادعاهای ضدو نقیض در رابطه با حضور گروه داعش در افغانستان صورت گرفته است و تا بهار امسال اکثریت مقامات دولتی افغانستان حضور داعش در این کشور را تبلیغات اطلاعاتی می خواندند؛ اما پس از گروگان گیری مسافران هزاره در زابل و حمله انتحاری در جلال آباد واقع در شرق افغانستان که بیش از 50 کشته و زخمی برجای گذاشت مقامات حضور داعش را در این کشور تایید کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها