رنگ آسمان

بارش در زاگرس

پس از دو سه روز تقریبا آرام، بهار بار دیگر خودنمایی خواهد کرد و موج جدید بارش نیمی از میهن را فرا خواهد گرفت.
کد خبر: ۷۸۸۵۵۵
آغاز بارش از غرب

دیروز: در بیشتر مناطق میهن آسمان صاف تا نیمی ابری بود. تنها در برخی مناطق جنوبی، جنوب شرقی و بخصوص در ارتفاعات زاگرس، رشد ابر و بارش‌های خفیف رخ داد.

امروز: پیش‌بینی می‌شود با ورود سامانه کم‌فشار جدید، در جنوب غرب و غرب بارش‌های رگباری، گاهی همراه با آذرخش و وزش باد آغاز شود.

در جنوب و جنوب غرب و برخی استان‌های مرکزی، وزش باد شدید و گرد و خاک نیز ادامه دارد. بتدریج بارش‌های رگباری، مرکز، شمال شرق و سواحل غربی دریای خزر را هم فرا خواهد گرفت.

فردا: از این روز علاوه بر مناطق یاد شده در شمال غرب نیز شاهد بارش خواهیم بود. در این روز هم وزش باد شدید و گرد و خاک در مناطق گسترده‌ای از میهن ادامه دارد.

آینده‌نگری: روز شنبه نیز بارش‌ها در بخش وسیعی از کشور ادامه دارد و دمای هوا کاهش خواهد داشت، اما از یکشنبه تمرکز بارش‌ها در نیمه شرقی خواهد بود. همچنین تا آخر هفته دمای هوا افزایش دارد و از شنبه آینده کاهش دما خواهیم داشت.

آسمان‌نگاری: بهار گوشه‌ای کز کرده بود و چیزی نمی‌گفت. بعدازظهر که شد، برخاست و دوباره بغضش ترکید. آسمان گفت: «بهار اشکش دم مشکش است!»

خبر بد: بار دیگر نیز غلظت ریزگردها در جنوب غرب، جنوب و بتدریج در جنوب شرق افزایش خواهد داشت. همچنین دمای هوا نیز افزایش دارد.

خبر خوب: بارش‌ها طی امروز تا یکشنبه در دامنه‌های زاگرس چشمگیر خواهد بود. این خبر بیشتر از همه زاینده‌رود را خوشحال می‌کند.

احسان مرادی - جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها