مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: دمای هوای تهران در روز یکشنبه نسبت به امروز دو درجه افزایش پیدا می کند.
کد خبر: ۷۸۳۰۶۱
دمای هوای تهران افزایش می یابد

احد وظیفه در گفت​وگو با مهر با بیان این مطلب افزود: براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز در شرق و جنوب شرق کشور ابرناکی ، بارش باران گاهی با رعد وبرق ووزش باد پیش بینی میشود که در برخی مناطق باوزش باد نسبتا شدید همراه خواهدبود و تا اواخر وقت بتدریج از مقدار ابرها در این مناطق کاسته می شود.

وی گفت: روز یکشنبه با ورود یک سامانه بارشی به کشور در شمال غرب ، غرب و تا اواخر وقت در دامنه های غربی البرز وجنوب غرب کشور ابرناکی ، بارش باران در مناطق مرتفع بارش برف گاهی باوزش باد و دربرخی مناطق رعد و برق پیش بینی میشود که گسترده بارش ها روز دوشنبه نیمه غربی کشور ، سواحل دریای خزر ، بخشهایی از نواحی مرکزی، شرق وشمال شرق کشورنیز فرا میگیرد.

به گفته وی ، شدت بارش ها روز یک شنبه دربرخی مناطق استانهای آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، غرب کردستان ، غرب کرمانشاه و شمال ایلام و روز دوشنبه در استانهای کردستان ، کرمانشاه ، شمال خوزستان، همدان ، مرکزی ، قزوین، البرز و تهران خواهد بود. از اواخر وقت روز دوشنبه در شمال غرب و غرب کشور از مقدار بارش ها کاسته می شود و این سامانه روز سه شنبه دردامنه های جنوبی زاگرس ، جنوب و نیمه شرقی کشور فعال خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: روز دوشنبه درجنوب غرب کشور وزش باد پیش بینی می شود که در برخی نقاط پدیده گرد و خاک نیز دور از انتظار نیست همچنین دریای خزر و خلیج فارس دراین روزمواج خواهدبود.

وظیفه تاکیدکرد: آسمان تهران فردا یکشنبه قسمتی ابری اوایل شب افزایش ابر و وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی میشود و کمینه و بیشینه دمای هوای نیز با دو درجه افزایش نسبت به امروز به 10 و 20 درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها