رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه صهیونیست‌ها روی آرامش را نخواهند دید، افزود: این خون‌ها بدون پاسخ نمانده و تا روز نابودی کامل رژیم صهیونیستی، آنها باید کاملا در آماده باش باشند.
کد خبر: ۷۶۳۷۲۹
صهیونیست‌ها تا روز نابودی اسرائیل باید در آماده‌باش باشند

سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج‌مستضعفین در نشست فرماندهان و مسئولین بسیج و سپاه‌های استانی کشور گفت: شهادت شهید محمدعلی الله دادی دستورالعملی برای آزادی قدس و جوازی جهت پاسخ مناسب علیه رژیم صهیونیستی است.

وی شهادت سردار الله‌دادی را سند روشنگری و بیدارگری دانست و افزود: شهادت ایشان بار دیگر ثابت کرد که تکفیری‌ها، شاخه نظامی جنگ‌های نامنظم رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه امت اسلام هستند.

سردار نقدی با بیان اینکه خون شهید الله‌دادی پرده از چهره منافقانه برخی برداشت، گفت: این ترور نشان داد علت حمله گسترده رسانه‌های صهیونیستی و عوامل آن‌ها به سپاه و بسیج چیست؛ نفوذ و اثر سپاه و بسیج در تقویت جبهه مقاومت باعث شده برای دشمنی با تمام توان وارد عرصه شوند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه خطاب به صهیونیست‌ها گفت: صهیونیست‌ها بدانند آنچه از آن می‌ترسند به سرشان خواهد آمد و تنها راه این است که چمدان‌های خود را بسته و به کشورشان بازگردند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج غلبه بر رژیم صهیونیستی در عملیات آزادسازی قدس را راحت‌تر از غلبه بر این رژیم در جنگ‌های ۳۳، ۲۲، ۸ و ۵۱ روزه دانست و افزود: دکترین نظامی رژیم صهیونیستی بر مبنای آفند و تهاجم بوده و این روش ۶۰ سال در ارتش آن‌ها نهادینه شده است.

وی رژیم صهیونیستی را در مسئله پدافندی بسیار آسیب پذیر و ضعیف دانسته و افزود: این آسیب پذیری در پدافند سبب شکست راحت آن‌ها خواهد شد چراکه وقتی ارتش این رژیم ۴ بار در موضع آفندی شکست خورده بی‌شک در موضع پدافندی خیلی راحت‌تر شکست خواهند خورد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین نابودی رژیم صهیونیستی و گسترش اسلام ناب در سراسر دنیا را آرزوی بزرگ امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: این آرزوی امام راحل در حال محقق شدن است و در این راه مدیون خون پاک شهدایی هستیم که قبل از شهادتشان حتی اهتزاز پرچم اسلام بالای سرشان را ندیده و در این آرزو خونشان را فدا کردند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها