روحانی در دیدار وزیر امور خارجه فنلاند:

درباره موشک‌های‌مان به هیچ وجه مذاکره نخواهیم کرد

رئیس جمهور در کنفرانس خبری که در آخرین روز از هفته دولت و نیز آغاز دومین سال فعالیت دولت یازدهم برگزار شد گفت:وعده ای که به مردم داده شده انشاءالله بهتر از آن در عمل محقق خواهد شد، البته تصمیم دولت بر این است که کاهش تورم را در سال های بعد هم ادامه دهد یعنی در سال 94 و انشاءالله در سال 95 تورم یک رقمی شود.
کد خبر: ۷۱۱۲۵۳
رئیس جمهور:به وعده خود برای تک رقمی کردن تورم عمل می کنیم

حسن روحانی، رئیس جمهور اسلامی کشورمان بعد از ظهر امروز در چهارمین کنفرانس خبری با خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی ضمن تبریک میلاد باسعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام هشتم صلوت الله و سلام علیه به محضر همه ملت ایران و تبریک هفته دولت و سالروز شهادت شهید رجایی و شهید باهنر و سایر دولت مران شهیدان گفت: دولت در سالی که گذشت در زمینه های مختلف قدم هایی که برداشته که در مقاطع مختلف برای مردم تشریح کرده و توضیح داده ایم و امروز هم به مناسبت اینکه آخرین روز هفته دولت است و در واقع وارد دومین سال کاری این دولت شده ایم نکات مهم را اشاره می کنم.

وی افزود: در زمینه مسائل اقتصادی دولت موفق شده تورم را در طول یکسال گشته مهار کند و به وعده ای که به مردم داده بود که تا پایان امسال تورم دوازده ماهه را به 25 درصد برساند، امروز آخرین آمار ما می گوید تورم 23.2 شده است و انشاءالله تا پایان سال تورم ما کمتر از 20 درصد خواهد بود.

رئیس جمهور ادامه داد: وعده ای که به مردم داده شده انشاءالله بهتر از آن در عمل محقق خواهد شد، البته تصمیم دولت بر این است که کاهش تورم را در سال های بعد هم ادامه دهد یعنی در سال 94 و انشاءالله در سال 95 تورم یک رقمی شود.

روحانی گفت: بنای ما بر این است و امیدوارم خداوند به ما کمک کند که به این هدف دست پیدا کنیم و اگر این کار عملیاتی شود برای اولین بار است که بعد از 40 سال تورم کشور یک رقمی شده است.

محمدرضا حیاتی مجری اخبار صداوسیما، اجرای چهارمین نشست خبری رئیس دولت یازدهم را برعهده دارد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها